סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ליגת הצדק: גרסת סניידר (2021) Zack Snyder’s Justice League

ליגת הצדק: גרסת סניידר הוא המשך הסרט של באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק שמספר על באטמן שלוקח על עצמו את התפקיד ויוצא כנגד מעשיו של סופרמן כדי להציל את האנושות מפני איש הפלדה. באטמן שנשאר לבדו מגלה שהעולם עומד בפני ההתמודדות הקשה ביותר שראה כדור הארץ מימיו בדמות של מפלצת שבא לכבוש את העולם. והוא יוצא ביחד עם דיאנה פרינס – וונדרוומן לחפש עוד לוחמים שיעזרו לו לעמוד כנגד האיום החדש ישן.
הסרט באורך ארבע שעות הוא גרסת הבמאי הקודם זאק סניידר של הסיפור. סניידר הוחלף בסרט שיצא ב2017 בידי הבמאי ג’וס וידון שערך את הסרט “ליגת הצדק”.

ליגת הצדק: גרסת סניידר לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

הסרט ליגת הצדק: גרסת סניידר יצא ב-2021, והוא קודם כל טוב יותר לטעמי מהסרט בגרסתו הקצרה יותר. הוא מלא יותר, מציג דמויות מלאות יותר ונקודות משמעותיות בעלילה שלא הופיעו קודם אבל הוא בעיקר סרט קומיקס טוב אחרי שאולפני מארוול סיימו את השלב הרביעי של היקום הקולנועי שלהם עם הסרט המדהים “הנוקמים: סוף המשחק” בשנת 2019 (Avengers: Endgame).
הסיפור מציג לנו את דמויותיהם של ברוס ווין – באטמן – בן אפלק – שמבין סוף סוף את המקום שלו בעולם שלנו ושל דיאנה פרינס נסיכת האמזונות – וונדרוומן – גל גדות – שיצאה אל מחוץ לתחומי הממלכה שלה ועוזרת לשמור על השלום בעולם. ואת סיפורו של ארתור קורי – אקווה-מן – ג’יסון מומואה – שהפך להיות המגן של הים הצפוני ואת דמותו של בארי אלן – הברק – עזרא מילר – שמתחבר למבוגרים ויוצא מהחיים הלא משמעותיים שלו ושל עוד אחרים. כל אלו חוברים יחד לכדי קבוצה שמטרתה היא להצליח לעמוד כנגד כוחו העצום של סטפנוולף שמחפש אחר קוביות הכוח כדי לאחד אותן ולהרוס את העולם. הסרט הוא סיפור איחודם של חברי ליגת הצדק ומלחמתם כדי להציל את העולם מאסון.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט הזה בהשוואה לסרט הקודם הוא קודם כל טוב בהרבה, אבל גם ההרגשה של הדמויות שהן יותר עמוקות נותנת לסיפור יותר שלמות וזה הופך אותו לטוב יותר. מעניין לראות מה באמת הושמט ביחס לגרסה הקצרה אבל בעצם לא בא לי להרוס את החוויה.
היו לסרט הזה גם כמה נקודות לא חיוביות: הוא מוצג בצילום מרובע ולא במסך רחב אז זה הרגיש קצת שונה וכאילו חסר משהו, היו לו סצנות קצת לא ברורות בסוף שלא נראו משמעותיות, והוא באמת ארוך ולמרות שצפיתי בו רצוף, יש לו 5 חלקים שונים ואולי היה כדאי להפוך אותו לשני סרטים נפרדים.

המסר של הסרט

אנשים שיעשו כל שביכולתם לעזור ולהציל את העולם שלנו.

הדירוג שלי

8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי כי זה סרט קומיקס טוב, מהנה, עם דמויות מרגשות והרבה אקשן.

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחורי הקלעים ליגת הצדק: גרסת סניידר

Exit mobile version