סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אקסודוס: אלים ומלכים (2014) Exodus: Gods and Kings

הסרט אקסודוס: אלים ומלכים מספר את סיפורו התנ”כי של משה בתוך כדי הסיפור המקראי ובתוספת ממקורות נוספים על הסיפור. אני אוהב את הסיפור של התנ”ך, אני מוצא בהם הרבה השלכות לחיינו היום, אך גם הרבה דברים מופלאים שנושקים לעולמות פנטזיה שאני מתחבר אליהם. אני אוהב את העובדה שמרגישים בסיפורים את היד המכוונת של כוח עליון ושקוראים מה האל רוצה מאיתנו.

אקסודוס: אלים ומלכים לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את הסרט אקסודוס: אלים ומלכים ראיתי קרוב למועד היציאה שלו. אני זוכר שהתרגשתי מסרט פעולה, אפוס היסטורי בסדר גודל כזה שמספר על אחד מסיפורי התנ”ך. הפעם צפיתי בו בעקבות צפייה בסרטי תנ”ך אחרים שקיימתי בתקופה האחרונה.
דמות של משה היא דמות מדהימה אשר הסיפור המקראי מתאר אותה כאשר רב הנסתר על הגלוי ובעצם משאיר פתח לפרשנות ולהוספות כאלה ואחרות על המסופר.

לנעליו של משה נכנס כריסטיאן בייל הנפלא (הבאטמן הכי מוצלח) ולמרות הביקורות על הליהוק של סקוט רידלי הבמאי של שחקנים בהירי עור כמו כריסטיאן בייל, בן קינגסלי, סיגורי וויבר ועוד. אני חושב שצבע עור לא משנה בכלל את המשחק הנפלא של הדמויות המוכרות מהסיפור המקראי.
העלילה המוכרת של סיפורי משה מקבלת נפח נוסף בסרט הזה וכל התפאורה והמעטפת של הסרט, ובעיקר להמחשה של חלקים שונים בסיפור, מעלים מחשבות על איך הדברים היו באמת. וזה נפלא לדעתי.

בהשוואה לסרטים אחרים

נקודות להשוואה בהקשר של הסיפור התנ”כי, אי אפשר שלא להשוות לסרט “נסיך מצרים” המדהים משנת 1998 (The Prince of Egypt) ולסרט “עשרת הדיברות” המיתולוגי משנת 1956 (Ten Commandments) ששניהם הציגו גרסאות מדהימות לסיפור של משה, עשרת המכות וקריעת ים סוף.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא שתמיד יש דברים חבויים שנשארים לדמיון להשלים.

הדירוג שלי

סרט טוב שאנו היהודים חייבים לצפות בו כי אקסודוס: אלים ומלכים הוא קודם כל אפוס היסטורי עשוי היטב, והוא מציג את הסיפור המוכר בצורה מעניינת וממוחשת.
7 מתוך 10 בסולם שלי
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחרו הכלים אקסודוס: אלים ומלכים

Exit mobile version