סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המבוך (1986) Labyrinth

סרט פנטזיה נפלא, המבוך, מספר סיפור לנוער על נערה שנכנסת למבוך של מלך הגובלינים כדי למצוא את אחיה התינוק שמוחזק בטירת הגובלינים באמצע המבוך. הסרט עוקב אחרי הנערה בחיפוש שלה, עם התמודדויות אל מול פחדים, חרדות, חיפוש עצמי וגם עשיית הדבר הנכון תוך כדי כל אלו.

המבוך  לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את הסרט “המבוך” רציתי לראות כבר המון זמן, בתור אחד שאוהב פנטזיה וגדל על סרטים של בובות מונפשות חיכיתי למצוא את הזמן המתאים לצפייה בקלאסיקה הנוסטלגית הזו.
הפעם הלכתי רחוק אחורה בזמן, לתקופה שעוד הייתי טף, העולם היה תמים יותר, או לפחות נראה תמים יותר. הייתה פשטות בסרטים, היה סיפור מלא, כולל הקדמה אמצע וסוף והיה לאנשים זמן ליצור סרטים מושקעים (ללא עזרת מחשב).
הסרט הוא אמנם מונפש, אך יש בו כל כך הרבה יופי, קסם, רגש, תמימות, וסיפור נפלא שממש מרגישים את ההשקעה הנפלאה בכל הפרטים הקטנים לאורך הסרט.
ההפקה המיושנת אך היפיפייה עם דמויות של בובות מונפשות עושות את ההבדל, ועם קצת תיבול של רוע ורשע אל מול תמימותה של הנערה (ועם דיוויד בואי כמלך הגולבינים שהיום כנראה לא היה עובר ביקורת מסך) הסרט ממש מרתק, מסקרן, וממש שובה את הצופה

בהשוואה לסרטים אחרים

אתחיל ב”מבוך של פאן” היפיפייה והאכזרי משנת 2006 (Pan’s Labyrinth) שכמובן דומים. יש בו אלמנטים מסרטים מונפשים דומים כמו “הקריסטל השחור” שקדם לו בכמה שנים (The Dark Crystal) ומהסרט הראשון של “הסיפור שאינו נגמר” מ84′ (The NeverEnding Story) ומ”אגדה” של טום קרוז מ85′ (Legend) ומסרט ההרפתקאות הנפלא ביותר שזכור לי מילדותי “הגוניס” מ85′ גם כן (The Goonies)
בקיצור, כל אלו נכנסים יחדיו לרשימת סרטים לצפייה עם הילדים לכשיגדלו קצת.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על הצורך של אנשים להתגבר על נקודות משבר בחייהם כדי לא לאבד את עצמם.

הדירוג שלי

המבוך הוא נפלא, קסום ומקסים עם כל הדמויות המונפשות.
7 מתוך 10 בסולם המצוירים שלי
מכניס לרשימת הסרטים של חובה לצפות בהם עם הילדים, כי הילדים של היום חייבים להכיר את הבובות המונפשות שזכינו להכיר כשאנחנו היינו ילדים.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

המבוך מאחורי הקלעים

Exit mobile version