סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

עולם הזמן (2011) In Time

עולם הזמן הוא סרט מדע בדיוני ואקשן על העתיד בו הזמן והזדקנות נעצר בגיל 25. הדרך היחידה להישאר בחיים היא להרוויח, לגנוב או לרשת יותר זמן. וויל סאלאס חי דקה אחר דקה, עובד כדי להרוויח את זמנו, אך המחירים עולים ללא הפסקה, ונראה שהתשלום חסר משמעות יותר ויותר. ערב אחד הוא מציל אדם זר מגנבי הזמן, זר ששוויו היה שווה כמעט 100 שנה, הון אמיתי, אך גם סכנה ממשית. הוא מגלה שהוא בן 200 וכי החיים בשבילו כבר לא יכולים לשמור על שמחה ושום עצב שהוא כבר לא חי.

עם עלות השחר, הזר מוריש לוויל את כל זמנו לפני שהתאבד. עצוב מהידיעה על מותו של הזר, אך המום מהמתנה המיטיבה שמעניקה לו גישה לעולם העשירים, וויל מחליט להפתיע את אמו. אבל אין לו מספיק זמן כדי להגיע בזמן לתרום זמן והאישה מתה בזרועותיו. לוויל יש רצון לנקום בעשירים והוא צמא למרד במצבו ובהיררכיה האכזרית שנקבעת על ידי זמן יקר.
וויל מסתנן לעולמם החדש של העשירים ונהנה ממעמדו החדש. הוא מחליט לנצל את הכל, מבלי לשכוח את מטרתו ומבלי לדעת שמאחוריו עומד שומר זמן, מעין שוטר שמסתקרן מזרם הזמן הגדול שנתרם ללא תמורה.

עולם הזמן לצפייה ישירה, הסרט המלא דובר אנגלית.

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 5]

הביקורת של יונתן

אני אוהב מאוד סרטים מדע בידוני ועולם הזמן הביא לי מחשבות על העתיד כי ראיתי שמדובר שגם בעתיד יש מערכת המושחתת כמו היום. הסרט מבהיר שגם בעתיד המערכת תגרום לריבוד חברתי ולמגבלות המוטלות על ידם, אך הוא גורם לנו להבין שזו הגישה הטבעית של חברה, לאו דווקא בריאה, אלא פונקציונלית, אשר בתנאים שונים להפוך את האיזון והערך של הדברים.
את עולם הזמן כתב וביים אנדרו ניקול, שבין היתרונות שלו כולל התסריט לתוכנית “טרומן”. הסרט הופק על ידי אריק ניומן (ילדי גברים), ניקול ומארק אברהם (ילדי גברים). המפיקים הבכירים הם אנדרו זי.דיוויס (הדרקון האדום), קריסטל לייבלין (ילדי גברים) ואיימי ישראל (נרקוד). בנוסף הצלם הראשי, רוג’ר דיקינס ה=מועמד לאוסקר 9 פעמים, מעצב התפאורה המועמד, אלכס מקדואל (Watchmen, Charlie and the Chocolate Factory) וזוכה האוסקר 3 פעמים קולן תלבושות אטווד (Alice in Wonderland). , זיכרונות של גיישה, שיקגו).

התרשמתי מרגעים כאשר וויל מגיע למסיבה של אנשים חשובים, הוא פוגש את סילביה, שהיא בתו של הטייקון. וויל כמעט נתפס על ידי שומר הזמן ובקושי מצליח לברוח, אך חוטף את היורשת היפה תמורת כופר. הפעולה והמצבים הקיצוניים אליהם נתונים שני הנמלטים גורמים להם להתאהב, וויל מוצא בסילביה לא רק שותף, אלא גם מורד, כמוהו, נגד ההקפדה שהטיל אביו. יחד הם מחרימים ומשמידים את המערכת המושחתת, מבטלים את מעמדם של המעמדות החברתיים, אך גם את ארגון החברה.
אך פעולה זו אינה נראית פיתרון מכיוון שהעניים אינם יודעים לחיות בצורה שונה ממה שלימדו אותם מטבעם של מצבם, כלומר בגבול שבין חיים למוות, והלימוד בן לילה אינו מעניק להם בטוח ובטוח. חיים מאושרים ודברים אחרים מופחתים עד להיעלמות השירות שלהם.
זה סרט לבמת מגיע לו מקסימום כוכבים.

Exit mobile version