סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מליפיסנט: אדונית הרשע (2019) Maleficent: Mistress of Evil

מליפיסנט: אדונית הרשע מבוסס הינו סרט פנטזיה מבוסס על דמותה של מליפיסנט מתוך הסיפור של היפיפייה הנרדמת והוא מציג את המשך הסיפור מהסרט הקודם על פי רצף הזמן של חמש שנים הפרש. הסרט מציג את סיפורה של אורורה ומליפיסנט ושל מה שקורה להן בעקבות רצונה של אורורה להתחתן עם הנסיך של הממלכה השכנה.

מליפיסנט: אדונית הרשע לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 3.3]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

את הסרט “מליפיסנט: אדונית הרשע” ראיתי בקולנוע על אחד מהמסכים החדשים האלו שהם קצת קמורים בקצוות כדי לתת הרגשה שאתה נמצא באמצע. והמושבים קצת רוטטים בכל מיני סצנות בוך כדי הסרט. אני חושב שהחוויה שלי הייתה עלולה להיות פחות טובה אילולא הגימיקים הללו.
גם הסרט השני – בעקבותיו של הסרט הראשון של מליפיסנט הוא אפל, מרושע, מפחיד, ומציג את הדמויות ואת הסיפור בצורה שאינה טוב מול רע כי אם משהו עם הרבה אזורים אפורים שבהם הדמויות מתמודדות עם הצדדים השונים שלהן עצמן. אז אמנם זהו סרט של דיסני אך הוא אינו מתאים לילדים צעירים.
הבחירה המצוינת של אנג’לינה ג’ולי המדהימה בתפקיד מליפיסנט מוסיף רבדים עמוקים לדמות המהפנטת הזו. העולם המתואר בסרט הוא מקום מכושף, עם נופים מרהיבים ודמויות יפיפיות ועם מפלצות אפלות ועולם מרובד ומדהים.

המסר של הסרט

אחד המסרים החזקים החיוביים שאני מוציא מהסרט הזה אישית הוא על אהבה שיכולה לעמוד במבחן השונות וביכולתה להתגבר על מכשולים בין מגדריים.

סיכום והדירוג שלי

מליפיסנט: אדונית הרשע מציג את עולם פנטזיה אפל ומלא בצורה שמבוגרים יוכלו להנות ממנו, ומציג גם סצנות פעולה של מלחמות וקרבות עם פלצות ויצורים פנטסטיים.
נוער
7 מתוך 10 בסולם שלי
בטח אצפה בו שוב מתישהו עם הילדים לכשיגדלו.
מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מאחורי הקלעים לש הסרט פנטזיה מליפיסנט: אדונית הרשע

Exit mobile version