סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לרוץ להתחבא ולהילחם (2020) Run Hide Fight

הסרט לרוץ להתחבא ולהילחם עוסק בסוגיה מפחידה ומצמררת של ירי בתיכונים בארה”ב. הסרט מציג סיפור על קבוצת בני נוער בתיכון ציבורי איפשהו בארה”ב שבו קבוצה של בני נוער משתלטת על חדר האוכל ומתחילים לירות בכולם. מה שמניע אותם הוא פרסום באינטרנט בלייב שיראה אותם יוצאים נגד המערכת משהו בסגנון של FTS (לדפוק את המערכת).

הסתתרי, הילחמי לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של נתנאל – סרטים שראיתי

הסרט לרוץ להתחבא להלחם קיבל דירוג מאוד גבוה באתר IMDB אז שמחתי שיש לי הזדמנות לצפות בו. בשנים האחרונות היו יותר מידי פעמים כאלו ברחבי ארה”ב וזה הוביל לכל מיני חוקים על נשיאת נשק בכל מיני מדינות. ורק עכשיו בזמן האחרון בתקופת הקורונה לא שומעים על מקרים כאלו (אולי אפשר לחשוב על זה כנקודת אור בתקופה הזו).
העלילה עוקבת אחרי צעירה בת 17 שאיבדה את אמא שלה בתאונה והיא מתמודדת עם זה בדרך של הסתגרות, אבל אביה עוסק בצייד כתחביב והיא לומדת ממנו השרדות ומתאמנת ברובה צלפים. היא מסוגרת עד כדי כך שהיא באה במגע רק עם תלמיד אחד נוסף שאכפת לו ממנה ואין לה טלפון אך יש לה יכולות פיזיות ורצון חזק לחיות והיא מנצלת את יכולותיה לנסות ולעזור לתלמידי בית הספר להתמודד עם האירוע בזמן התרחשותו…

בהשוואה לסרטים אחרים

יש סרטים טובים שעוסקים בבעיות בתיכון, אבל הנקודה של ירי בתיכון זו לי הפעם הראשונה שאני צופה בסרט שכזה.

המסר של הסרט

מסע השרדות בזמן אירוע טרור בבית ספר.

סיכום והדירוג שלי

זה סרט חזק ומטלטל על תופעה מפחידה ומצמררת (ולא מתאים לכולם!!!)
מומלץ רק לגילאים 18+ כי זה סרט חזק, אכזרי, מאוד מותח ומאוד אלים עם תמונות קשות ולא מתאים לכולם. ויש עליו הרבה כתבות באינטרנט האם הוא מתאים לצפייה או לא.
7 מתוך 10 בסולם שלי

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

 

דיונים באולפן וביקורות על הסרט לרוץ להתחבא ולהילחם

Exit mobile version