סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מי מפחד מהזאב הרע (2013) Big Bad Wolves

מי מפחד מהזאב הרע מספר על רוצח סדרתי ידוע שהמשטרה תופסת ומנסה להוציא ממנו מידע על קורבנותיו, אך אינה מצליחה ואז מגיע אביה של אחת הקורבנות ולוקח את החוק לידיו ומנסה להגיע אל המידע בנוגע לבת שלו. סדרה של פשעים אכזריים גורמת לחייהם של שלושה אנשים להכיר אחד ביניהם.

החשוד העיקרי? מורה ללימודי דת נעצר ואז שוחרר בגלל טעות במשטרה.

מי מפחד מהזאב הרע לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

הביקורת שלי

מי מפחד מהזאב הרע הוא הסרט שבגללו התחלתי לכתוב ביקרות סרטים. אני לא יכול להתעלם מאיכותו המפתיעה של הסרט והחלטתי להתחיל לכתוב ביקורות על סרטים שאני צופה בהם.
אל הסרט מי מפחד מהזאב הרע הגעתי בעקבות המלצה של שכן שסיפר לי כי טרנטינו אמר על הסרט הזה שהוא טוב, ואם טרנטינו אמר כזה דבר על סרט ישראלי זה כנראה אומר הרבה.
הסרט המותח הזה הוא אכזרי, חזק, ממסמר לכיסא, ומעלה שאלות נוקבות לגבי הורות, ועד כמה רחוק אדם יסכים להגיע באמנותו כי הוא עושה את הדבר הנכון.
הסרט הוא סרט ישראלי, עם נופים ישראלים ותוכן ישראלי וזה הופך אותו למאוד משמעותי במציאות שלנו בישראל.

נקודות להשוואה

יש בו קצת דמיון לסרט “אספן העצמות” משנת 1999 (The Bone Collector) שמספר על רוצח סדרתי שמתחקים אחריו ואולי בהקשר של טרנטינו אני יכול להגיד שהוא דומה במובן מסיום לסרטים המדממים של “להרוג את ביל” משנת 2003 (Kill Bill).

מסר חיובי

המהות של להיות הורה היא הדאגה לשלום הילדים שלך שאתה אוהב כל כך, ולא משנה מה הנסיבות עליך להשתדל ולהיות ההורה הכי טוב שאתה יכול להיות.

סיכום והדירוג שלי

לא אומר תהנו…
כי הסרט אינו מומלץ לבעלי לב חלש (אני מבין מה טרנטינו מצא בו).
18+ אכזריות, ברוטליות ורוע
7 מתוך 10 בסולם שלי
לא אצפה בו שוב…

ראיונות עם השחקנים והבמאי בפרמיירה של הסרט מי מפחד מהזאב הרע

מאת: נתנאל בורשטין – סרטים שראיתי

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

Exit mobile version