סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

יום יפה בשכונה (2019) A Beautiful Day in the Neighborhood

בסרט יום יפה בשכונה טום הנקס משחק בתפקיד איש הטלוויזיה המפורסם, פרד רוג’רס. דרמה מרגשת מבוססת על קונפליקט שנוצר בין פרד רוג’רס לבין העיתונאי לויד ווגל שהחל לאחר שהכתב הציני קיבל את המשימה לכתוב פרופיל בן 400 מילים על פרד . בדרך, רוג’רס צובר את אמונו של פוגל הספקן וגורם לו להבין שהוא צריך להתמקד במה שחשוב באמת בחיים, כמו למשל להציל קשר לפני שיהיה מאוחר מדי.

יום יפה בשכונה גורם לצופים לרצות להיות קצת יותר טובים ולנתח את הדרך בה יכולים להתייחס למצבים כמו עצב, כעס ותסכול ועוזר לקוות שאנשים יכולים להיות טובים והגונים אם הם עובדים קשה.
יום יפה בשכונה לצפייה ישירה – הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של לילך

לפני שאני מתחילה להגיב לסרט, אני רוצה לומר ש: בהתבסס על סקר ארצי, Reader’s Digest בחרה במאה האנשים האמינים ביותר באמריקה. בעקבות הסקר הזה הוכתר השחקן מקאסט אוואי כאמריקאי האמין ביותר! טום הנקס השיג את הציון הגבוה ביותר של 65%, מה שכיבד אותו כאיש האמין ביותר באמריקה.
כשאתה פוגש גבר שאכפת לו מחבריו, גבר שבאמת מקשיב למה שיש לך לומר ועושה זאת בחוסר עניין, ששואל אותך על שם אשתו ואז זוכר אותו, האיש ההוא הוא דבר נדיר ויש להעריץ אותו ומכובד. אגב, כותרת המאמר שלו: אתה יכול להגיד גיבור? זוהי למעשה תמצית של הסרט. הגיבור הוא גם זה שיודע להסתבך בחיי חברו, מבלי להפריע או לכפות, בכדי לעזור לו למצוא שקט, רוגע, שלווה בחיי היומיום.

יום יפה בשכונה לצפייה ישירה שווה את הזמן המוקצב, גם אם בהתחלה יש דעות קדומות (אה! עכשיו כל הסרט יופעל?) או שהאקשן מתחיל לאט יותר. אבל זה לא סרט שמועמד לאוסקר, וגם את התפקיד של הנקס לא כדאי לזכור. מגיע לו אוסקר שלישי על Cast Away, עכשיו המועמדות נראית לי מנומסת.
זה סיפור רגיש, בו חייו של העיתונאי החוקר לויד משתנים באופן קיצוני עקב הראיון שנתן מנהל תוכנית הילדים פרד רוג’רס. ידידות מיוחדת נרקמת בין השניים, ובאמצעות כנותו, סבלנותו, אדיבותו, תשומת לבו, טקטו וחוכמתו, פרד גורם ללויד להתמודד עם רגשותיו ולשנות את נקודת מבטו על רגשותיו וממרמרתו כלפי יקרים וקרובים.
4 כוכבים באמת מגיע לסרט זה למרות שהוא לא מתאים לכל צופה.

 

 

Exit mobile version