סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המקור (1999) The Insider

המקור הוא סרט מתח עם 3 מבין כוכבי הוליווד, אל פאצ’ינו, ראסל קרואו וכריסטופר פלומר, שמראה איך העולם נשלט בכוח הכסף. ג’פרי וויגנד היה עד מרכזי בתביעות שהגיש מדינת מיסיסיפי ו-49 חברות אמריקאיות אחרות בתעשיית הטבק שנאלצו לשלם 246 מיליארד דולר פיצויים. ויגנד, לשעבר ראש מחלקת המחקר והפיתוח של בראון וויליאמסון, היה מדען מוערך ביותר והדקורסטר האחרון בשל תפקידו הגבוה. איש בתפקידו לא חשף את אשר ידע.

בינתיים, לואל ברגמן, כתב ומפיק תכנית התחקיר “60 דקות” של מייק וואלאס, ראיין את ויגנד המפורסם בו עשה כמה גילויים מרעישים, ושכר צוות עורכי דין כדי להגן על וויגנד. בתוך כך, הנהלת CBS תשהה את תוכנית התחקיר “60 דקות” של ברגמן, למרות הצלחתה עד כה, בפילוח זכויות השידור לתחנות טלוויזיה אחרות. ויגנד ימצא את עצמו נתבע, מואשם בקמפיין לאומי מלוכלך, גרוש ואולי נידון למאסר.
וויגנד, שהסתמך כל כך על האמת, לא יכול היה לספר את עדותו לאומה האמריקאית, וברגמן, שהתמודד עם אותה מערכה מלוכלכת שנלחמה למען סי-בי-סי לאוויר הראיון, הם שני אנשים רגילים בנסיבות חריגות. הם מוצאים עצמם מעורבים במאבק לא שוויוני ממנו שניהם יסבלו ושום דבר לא יהיה כמו בהתחלה.
הסרט מתריע על השפעות המזיקות של תעשיית הטבק, אך אותם דברים מתרחשים בענפי המזון, התרופות, הקוסמטיקה וכו ‘… למי שיש כסף שולט בעולם ולאזרח הקטן אין שום סיכוי להתמודד נגד העשירים.
המקור הסרט המלא לצפייה ישירה ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

Exit mobile version