סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סדרות טורקיות לצפייה ישירה בחינם – כמה דברים שכדאי לדעת

בשנים אחרונות סדרות טורקיות רבות כבשו עולם שלם של אוהבי סרטים. כמעט כל סדרה טורקית מצליחה לכבוש את ליבם של הצופים מסביב לעולם. מתברר שטורקיה הפכה במהירות ליצרנית הסדרות המצליחה השנייה בעולם אחרי ארצות הברית. הכמות של סדרות טורקיות גודל כל הזמן, כל הזמן יש סדרה טורקית חדשה, כאשר רובן זוכות להצלחה מסחררת. מיליונים של אנשים צופים בסדרות טורקיות מדי יום בשל הסיפורים המרתקים ומעניינים.
סדרות טורקיות וגם סרטים טורקים נמצאים בהעדפות של אנשים רבים מכיוון שהם מציגים אורח חיים אחר ותרבות שאנו לא בדיוק רגילים אליה ויותר ויותר מבוקשים ונצפים.

אומרים שממשלת טורקיה הייתה מעורבת מאוד בתופעה זו: היא העניקה פרסים ותמיכה לחברות המייצרות כל סדרה טורקית חדשה. המתכון להצלחה של טורקיה הוא חציית גבולות תרבותיים על ידי התייחסות לנושאים אוניברסליים כגון ערכי משפחה. אהבה, משפחה, בגידה, תככים נסתרים – הם הנושאים העיקריים שלגביהם הפקות טורקיות היו מועמדות מספר פעמים לפרסי אמי וזכו במספר פסטיבלים.
רוב סדרות טורקיות פונות לכל הגילאים, עם סיפורי חיים מרתקים ומעניינים. ההפקות ברמה הגבוהה ביותר, עם תקציבים של כ -200 אלף דולר לכל פרק. עוד משוה שמביא את ההצלחה זה שרוב הפרקים הם כשעתיים, דבר לא רגיל עבור סדרות לצפייה ישירה, כאשר בדרך כלל רוב הסדרות בעולם הם שעה אחת או פחות מזה או כפי שקורה עם סדרות ישראליות שהם כ30- 40 דקות.

ההצלחה של הקולנוע הטורקית

להצלחת ההפקות הטורקיות של הסדרות והסרטים שהם כל כך מוצלחים יש השפעות בלתי צפויות עבור טורקיה: התיירות פרחה בשל ההפקות הפופולריות ביותר והתפשטה בכל רחבי העולם. חובבי סדרות טורקיות רוצים לראות במו עיניהם את המקומות בהם מצולמות ההפקות האהובות עליהן וליצור קשר עם האלמנטים התרבותיים המוצגים בסרטים אלה.
אין ספק שהכי מוצלחות הן סדרות טורקיות רומנטיות, מה שאנו קוראים להם גם טלנובלות.
כנראה שההצלחה של סדרות טורקיות רומנטיות בישראל התחילה עם הסדרה הכלה מאיסטנבול שגם היום היא אחד מהנצפים ביותר ונמצאת בכל אתר סדרות טורקיות. אבל על יד זה הצליחו מאוד גם סדרות היסטוריים של האימפריה העות’מאנית ומציגות את השליטים שהצליחו לכבוש במשך מאות שנים חלק גדול מהעולם.
כמעט כל סדרה טורקית מציגה דרמה שסנטימנטלית מסקרנת ובגלל זה הצופים ממשיכים לצפות בכל הפרטים המלאים, לעמים במשך כמה שנים.

סדרות טורקיות לצפייה ישירה בחינם עם תרגום

האמת שמאוד קשה למצוא סדרות טורקיות לצפייה ישירה בחינם עם תרגום ובאותו זמן לשמור על זכויות היוצרים. ברוב המצבים ניתן למצוא ביוטיוב לא פרקים מלאים או סדרות מאלות אלה פרקים בודדים כאשר חלקן הגדול דוברות טורקית ללא תרגום לעברית ואפילו לא לאנגלית או שפה אחרת.
באתר שלנו נמצאות חלק של הסדרות הטורקיות שהצלחנו למצוא ביוטיוב, סדרות טורקיות לצפייה ישירה עם תרגום לעברית וחלקן עם כתוביות באנגלית. אם אתם מעוניינים לצפות בסדרה מסוימת אתם מוזמנים לכתוב למטה, בתגובות, את השם המלא של הסדרה וננסה לעלות אותה לאתר.
אם אוהבים סדרות טורקיות כדאי לקרוא ביקורת על הסדרות הכי מפורסמות. באתר ניתן לראות פרקים מלאים של בסדרה הטורקית  חלקן עם כתוביות בעברית או באנגלית.

מאת: יפית צ.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

 

Exit mobile version