סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דנזל וושינגטון גיבור גם בחיים האמיתיים ולא רק בסרטים

דנזל וושינגטון לא חי בסרט. על הכוכב הקולנועי אומרים שהוא לא חי בפאר, לא אוהב להדהים ולא מהסס לעזור לכל מי שצריך. דנזל וושינגטון הוא גיבור על המסך עם עשרות סרטים מומלצים שוברי קופות וגם גיבור בחיי היומיום. שחקנים מוכשרים יש המון בהוליווד, אך כמה מהם מנהלים חיים נורמליים ולא מהססים לקפוץ לעזרת זרים? וכמה מהם יכולים להיות גאים בנישואין מתמשכים של כמעט 40 שנה? זו הסיבה שדנזל וושינגטון מוערך כל כך, כי כישרונו העצום מוכפל על ידי דמות יום יומי של בן אדם רגיל.

דנזל וושינגטון עוזר לאיש לא מוכר שיושב באמצע רחוב סוער

דנזל וושינגטון בן ה-65 הראה שוב ושוב שהוא יכול להיות מרשים בחיים האמיתיים כמו בסרטים שלו. הדוגמה האחרונה: אחר צהריים אחד, כשנסע ברחובות מערב הוליווד, הבחין באדם שנראה חסר בית באמצע רחוב הומה אדם. הוא יכול היה לראות את דרכו בקלות, אבל הוא עצר את הרכב והלך לראות מה לא בסדר עם האיש בכביש ואם הוא יכול לעזור לו איכשהו.
בדרך כלל הוא לבוש צנוע, כמעט בכל פעם שהוא לא הולך לאירוע ציבורי. מספיקים לא חולצת טריקו אפורה, מכנסיים קצרים דמויי כדורסל וכובע וכמובן מסכת נגד קורנה. רק הפנים שלו, הנראים לעין חלקית, מאפשרים להבין מי הוא. דנזל עצמו סיכן את עצמו כשהוא הסתובב בין מכוניות נושעות במהירות כדי להגיע לאיש שנראה במצב קשה. ואיכשהו הצליח להוציא אותו משם ולהביא אותו לצד הרחוב, בזמן שעדי ראייה התקשרו למשטרה.

דנזל וושינגטון משוחח עם האיש ועם שוטרים

וושינגטון לא נכנסה מיד לרכב, והעדיף להישאר עם האיש כדי לדבר איתו ולהרגיע אותו עד שהמשטרה תגיע. מסיבות לא ברורה השוטרים שמו לאיש אזיקים אבל וושינגטון הסביר להם את המצב והוא שוחרר.
פרסם הסרטון ומספר תמונות שצולמו בזירת האירוע זה, הבהירו ללא ספק כי השחקן היה מעורב במצב זה מתוך רצון טוב טהור, כשהוא אוחז ביד על כתפו של האיש ומדבר איתו להרגיע אותו בזמן שהשוטרים עשו את העבודה שלהם. הוא נתן לאיש מסיכת פנים, מכיוון שלא היה לו, וכריך.

דנזל וושינגטון בנה לעצמו מוניטין של כוכב לא טיפוסי ואיש נדיב

במהלך השנים היה מעורב בכמה ארגוני צדקה, כמו קרן פישר האוס, המסייעת למשפחות חיילים, ותרם אחת התרומות המשמעותיות ביותר בתחילת שנות האלפיים. הוא גם תרם מיליון דולר לצוות של מכללת ווילי.
איש לא ידע, למשל, כי דנזל ואשתו פאולטה עזרו לשחקן עומרי הרדוויק כאשר היו לו בעיות פיננסיות. עומרי חשף בתוכנית “האמיתי” שפאולטה וושינגטון שילמה כדי שהמכונית שלו לא תילקח בממני. העזרה הפכה ליות מאוחר יותר הלוואה והוא החזיר את הכסף.
דנזל ואשתו, תרמו סכומים משמעותיים לארגונים רבים, גייסו מיליוני דולרים עבור מוזיאון סמית’סוניאן להיסטוריה של אפרו-אמריקה והשיקו גיוס של 1,000 דולר לשיפוץ ביתו של המחזאי אוגוסט וילסון.
“אתה לא לוקח איתך כלום”, אמר דנזל וושינגטון בראיון על עבודות הצדקה שלו, שפרסם פורבס בשנת 2018. “לחלוק את חוויותיי עם צעירים ולראות איך הם מקשיבים לי זו הדרך שלי. זה לא לשווא. זה משמח אותי לראות את הפוטנציאל של הצעירים האלה ולראות אותם לוקחים את ההובלה”.

ביקורת סרטים | חדשות הקולנוע | רכילות סלבס | 23.07.2020 | פורסם על”י יוני כץ

קרא עוד על דנזל וושינגטון – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version