סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

איירון מן 2 (2010) Iron Man 2

סרטי אקשן המשך לסרט שובר הקופות איירון מן הראשון בכיכובו של רוברט דווני ג’וניור שפשוט מדהים כל פעם מחדש. בסרט חדש זה כל העולם כבר מודע לעובדה שהוא גיבור על משוריין וגם אדם רגיל.

המדען המיליונר טוני סטרק שהמציא את החליפה המיוחדת של איירון מן מתמודד מול לחץ כבד מאוד מצד ממשלת ארצות הברית, האנשים והתקשורת שיחלוק את הידע והרעיונות שלו עם צבא ארצות הברית. כשטוני סטרק מסרב בתוקף לחלוק את מה שהוא יודע עם שאר העולם הוא חייב להימלט ולחפש לעצמו בני ברית חדשים מפני שכל מי שהוא מכיר הפך להיות לאויבו. סרטים חדשים יפים כאלה לא יוצאים כל יום ופשוט אסור לפספס את כל אקשן המטורף הזה.

איירון מן 2 לצפייה ללא תרגום לעברית, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 6 Average: 4.7]

לצפייה בסרט “איירון מן 1” לחץ כאן!

לצפייה בסרט “איירון מן 3” לחץ כאן!

הביקורת של יונתן לסרט איירון מן 2

סרט ההמשך המיוחל של “איירון מן”, שובר הקופות המתאר את הרפתקאותיו של הגיבור האגדי שהוציאה מארוול, ואשר מפגיש בין הבמאי ג’ון פאברו והשחקן המועמד לאוסקר רוברט דאוני ג’וניור.
עובדה ידועה כעת כי התעשיין המיליארדר טוני סטארק (רוברט דאוני ג’וניור) הוא איש הברזל, וטוני מנסה למזער את היתרונות של התחפושת המפורסמת על ידי הפעלה מחדש של אקספו המפואר, תערוכת חידושים הומניטריים בהשראתו. טֶכנוֹלוֹגִיָה. אך ממשלת ארה”ב מתעקשת כי חליפת הנשק המהפכנית תימסר לצבא, ובנוסף, מופיעה דמות מסתורית מעברה של משפחת סטארק, איוון ואנקו (מיקי רורק), שרוצה להשמיד את טוני על ידי חשיפת הנשק ההרסני שלו שנבנה עם טכנולוגיית סטארק.
המום מכל הצדדים, כשהוא מתעמת עם השדים שלו, טוני חייב לזמן את בעלי בריתו – ישנים וחדשים – כדי להילחם באויבים שרוצים להשמיד אותו ואת כל האנושות.

ב”איירון מן 2 “דאוני” מלווה “בצוות של גיבורים ונבלים, ביניהם גווינת ‘פאלטרו, דון צ’ידל, סקרלט ג’והנסון, סם רוקוול, מיקי רורק ושמואל ל’ג’קסון בתפקיד ניק פיורי.
אם אפשר להגיד משהו ביד אחת על לב ממש נפגע מרסיסים על איירון מן 2 – זה בגלל שסצנות הקרב בסרט נהדרות. אנו רואים את איוון ואנקו חותך לשתי מכוניות במסלול הפורמולה 1 במונאקו, עם שוטים האנרגיה שלו, ואז צבא של מל”טים בעקבות איש הברזל, אנו רואים את וויפלאש (מיקי רורק) משוחרר ו – הדובדבן שבקצפת – המרגלת סקרלט ג’והנסון נותנת הופעת אומנויות לחימה בסוף הסרט, אז אנחנו תוהים איך היא לא פרצה את החליפה המעוצבת לטקס השחור שלה. ולא, בטריילרים לא ראיתם עשירית מהרצפים שמשמחים את הסרט השני של איירון מן. מה עוד, איש הברזל נלחם כעת על חייו ומותו!
עם זאת, הרגעים בין סצנות הקרב אינם נמשכים זמן רב כמו בראשון
סרט. טוני סטארק כבר לא מסתתר, הוא ידוע כגיבור על, ולכן הוא מושך כמו מגנט את הראשון מיריביו, איוון ואנקו (מיקי רורק מלא קעקועים, אובססיבי לתוכי ג’וקים, אבל במיוחד מאפיונר שנראה קשוח יותר מאשר כל המאפיונרים האמריקאים יחד), שמתייחסת עם (לא מפתיע) יריבו של סטארק, ראש תעשיית האמר: יצרנית הנשק ג’סטין האמר. סטארק לא ממש מרגיש טוב בסרט השני הזה, והוא חייב למצוא במהירות תרופה – שאינה קיימת בכדור הארץ. תפנית טובה ניתנת מהתפקיד אותו ישחק הקולונל ג’יימס “רודי” רודס / מכונת מלחמה (דון צ’ידל) בסרט. חבר טוב, כנראה נאמן לסטארק, חושב שאופציה עבורו היא להעמיד את עצמו במצב טוב מול הממשלה. אם כן, ועם אילו השלכות, תראה בסרט.
במקביל, הוא מופיע שוב ב- Iron Man 2 – סמואל ל. ג’קסון, בתור ניק פיורי, מנהיג ארגון S.H.I.E.L.D, המפקח על טוני בקצרה. Ubyneth Paltrow נמצא בכל מקום, מה שהופך את Pepper Potts לכל כך מעצבן שתצא מהמסך.

האפקטים המיוחדים טובים ומרהיבים יותר מאשר בסרט הראשון, ולכן מחזה ויזואלי מובטח.
למרות שזה אולי נראה מפתיע, לפעמים אפילו ההמשכים של שוברי קופות עם גיבורי על יכולים לספק בידור נעים. לפני כמעט שנתיים, סיימתי את הניתוח של “איש הברזל” הראשון במילים: “הסדרה מבטיחה בבירור אחד משניים: או, לפי המסורת, כל סרט המשך יהיה טיפשי עוד יותר מהסרט הקודם, או, לעתים רחוקות יותר אך לא בלתי אפשריות, הן ישחררו את כל השאיפות הארורות של “חומר” לא עקבי והן פשוט יתמקדו בלתת לנו כיף כנה “.
זה מה שהם עשו – עד לנקודה מסוימת. “איש הברזל 2” נוטש במידה רבה את הטענות של לשעבר לדילמה הקיומית של טוני סטארק (“לחמש או לא לחמש”) כדי להתמקד בצמתים קונפליקטיים יותר כנים. אם לוקחים מהפרק הראשון את סוגיית הנשק שלהם, שיכולה להגיע לידי אויבים, לכתיבה של אותם סטן לי, דון הק, לארי ליבר וג’ק קירבי יש את הכשרון לארוג מכאן נגישות ועקבות יותר סיפור, כי אחרת זה כאוטי ולא הגיוני באותה מידה (אבל מה זה משנה שאנחנו הולכים רק לקולנוע כדי ליהנות, לא כדי להפוך גב). היא זונחת את ההתפתחויות הגיאו -פוליטיות והגלובליזות של העלילה (כמו הפרק האפגני של הראשון, שנשאר בזנב הדג – לעובדה שכאן היריב הוא רוסי יש לו רלוונטיות משנית בלבד, הסכסוך הוא אישי אך לא בינלאומי) , והולך על חוט (קצת סבוך) של הרפתקה בחצר שלו. באמצעות חוסר דימיון גס, הארבעה וארבעת חוזרים על המוטיבציה מהסרט הקודם: התחרות. שם האבנית הייתה עמיתו המקנא עובדיה סטון (ג’ף ברידג’ס), הנה המתחרה הקנאי ג’סטין האמר (סם רוקוול – במכונית ).
האמת שהוא פחות טוב מהראשון כי תמיד זה קורה אבל אני עדיין נותן 5 כוכבים.

Exit mobile version