סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

וונדר וומן 1984 (2020) Wonder Woman 1984

וונדר וומן 1984 מביא לנו את גל גדות שלנו בתפקיד של גיבורת על מחדש בסרט מרהיב שחייב לראות. וונדר וומן 1984 מתרחש שבעה עשורים לאחר אירועי הסרט הראשון. דיאנה פרינס, האישה הנפלאה אותה מגלמת גל גדות, גרה בוושינגטון הבירה ועובדת והיה חיים רגילים. בזמנה הפנוי דיאנה מתלבשת מידי פעם עם שריון האמזונס שלה והופכת להיות סופר וומן  כדי להציל את תושבי העיר.

חייה של דיאנה נקטעים כאשר טייקון הנפט, מקסוול לורד משיג אבן קסם הנקראת אבן החלומות. לאבן שי כוח להגשים משאלות, אך לזה יש עלות. עבור דיאנה, האבן מחזירה את סטיב טרבור, האהבה שלה בסרט הראשון שמת והקריב את חייו כדי להציל אחרים. למרבה הצער, כדי לשמור על סטיב בחייה, דיאנה תאבד בסופו של דבר את כוחותיה.
עמיתה לעבודה של וונדר וומן, ברברה מינרווה שמקנא בדיאנה בגלל ביטחונה ויופיה, הופכת לברדלס הממזרה. גם מקסוול לורד משתמש בקסם האבן שנותן לו היכולת להגשים את רצונותיהם של אנשים אחרים, בהם הוא משתמש בכדי להשיג כוח ויוקרה. כשברברה ולורד מתחברים, דיאנה חייבת להילחם בשני הנבלים כדי להציל את העולם.
במשך כמעט שעתיים וחצי, וונדר וומן 1984 משיג את מה שאנחנו מצפים מהוליווד לעשות: מוריד אותנו מהדאגות שלנו ומכניס אותנו לעולם פנטסטי. מבקרי קולנוע שיבחו את גדות בתפקיד וונדר וומן 1984. שוב גדות מגלמת את דיאנה במאמץ ובביטחון קר, תוך שהיא מביאה עומק לאישה בת אלמוות הנסחפת ונסחפת אל עולם בן תמותה.

הסרט מוקר גם בשם: WW 1984
וונדר וומן 1984 לצפייה ישירה – אחרי כמה ימים הסרט הוסר מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 5]

Exit mobile version