סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנרי קאוויל, נפצע על הסט של סדרה המכשף

חדשות לא טובות על הנרי קאוויל, השחקן הראשי של הסדרה המצליחה המכשף. על פי כתבה שפורסמה לראשונה על ידי דה סאן, הנרי קאוויל סבל מפציעה ברגלו בזמן שצילם את עונה 2 של המכשפה באולפני ארבורפילד. השחקן עשה את הפעלולים שלו באוויר בגובה של שישה מטרים ולמרות שהיה לו רתמת בטיחות נפל לא טוב שנפצע.
נראה שהנרי קאוויל ילא יוכל להשתתף תקופה מסוימת בצילומים והצילומים ימשיכו בסצינות שאינן זקוקות לו.
דה סאן פרסם ציטוטים ממקור אנונימי המתאר את מועד התאונה: “הצילומים הושפעו מהתאונה של הנרי. הוא צילם זירת פעולה ונפצע ברגלו. הוא קם פתאום ולכאורה סבל מכאבים. לא היה ברור אם חפץ פגע בו או נפגע בגיד או בשרירים. זה לא היה גרוע מספיק להתקשר לאמבולנס, אבל זה לא יכול ללכת טוב וזה הורס את לוח הצילומים. הוא צריך ללבוש שריון כבד והוא לא יוכל לעשות את זה, בהתחשב בפציעה …

כמו הפקות אחרות של סדרות מומלצות, גם הסדרה המכשף תצא להפסקה במהלך חופשת החורף, כך שההפקה תיפסק בכל מקרה ללא קשר לפציעתו של קאוויל. עם מספיק זמן פנוי, השחקן יכול לנוח ולהיכנס ל -2021 בריא.
זו לא תהיה הפעם הראשונה שההפקה של המכשפה מפסיקה.
במשך כמעט שנה הפקת הסרט הייתה במצב התחלה / עצירה, ואם הנרי קאוויל יחזור למצב הרגיל שלו, נקווה שהדברים ילכו חלק. למרבה המזל, הפקה יכולה להימשך בינתיים בלי קאוויל וכולם אוחזים באגרופיו כדי שהדברים לא ידחו יותר מידי. נכון לעכשיו, עונה 2 של הסדרה המכשף מתוכננת לשנת 2021, אך פרטים חדשים צפויים בחודשים הקרובים.

שם הסדרה המכשף (2019) The Witcher

ביקורת סרטים | חדשות הקולנוע | רכילות סלבס | 12.12.2020 | פורסם על”י יפית צ.

 

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

.

Exit mobile version