סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

היט (1995) Heat

היט הוא בין סרט מתח על פשע שמתרחש בלוס אנג’לס, ובחזית נמצאים שני אנשים חזקים, עם אישיות מורכבים שרודפים זה אחר זה. האחד פושע מקצועי, והשני הוא בלש מכובד שהאובססיה המקצועית היחידה שלו היא לתפוס את הרוצח שתמיד הצליח להתמודד עם צדק, חוק ואמת. כאשר שני גברים חזקים נמצאים משני צדי המתרס, המצב נמצא על סף פיצוץ.

ניל מקולי הוא הרוצח שזכרו בתקופת שהותו בכלא גורם לו לרצות להתרחק מהמשטרה. יחד עם שלושת שותפיו, כריסט, מייקל ונייט, ניל הצלח לבצע שוד אחרי שוד בלוס אנג’לס ומחוצה לה. כעת, הוא מתכנן לפרוש, אך לא לפני פעולה סופית. הוא טוב במה שהוא עושה וכולם יודעים: הוא מחושב ואינטליגנטי. וינסנט הוא בלש ויש לו אובססיה שהורסת את חייו האישיים ואף מתחילה לסכן את הקריירה שלו. ניל הוא השודד שתמיד רצה לתפוס אותו, זה דחף, זה אובססיה, זה שיא הקריירה שלו שללא תפיסה זו ישאיר לו רק טעם מר. הוא משקיע את כלו בכדי לגלות פרטים, אלמנטים, עובדות, עקבות המובילים אותו למחווה האולטימטיבית: לתפוס את ניל.
עם צוות שחקנים של כוכבים, פעולה חכמה ומתוחה זרועה בייאוש, אמביציה ופיתוי, אובססיה נראית כמו הסרט המלא. בין סצנות קשות וגבריות, האהבה מתגנבת בצורה דקה, אך בכוונה …אל פאצ’ינו, רוברט דה נירו, ואל קילמר הם 3 שחקנים כוכבים הוליוודיים שמביאים לנו למסך סרט מתח שחייב צפות בו.

היט סרט מלא לצפייה ישירה עם תרגום לעברית מובנה

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

Exit mobile version