סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מריה מגדלנה (2018) Mary Magdalene

הסרט מריה מגדלנה הוא הסיפור של הימים האחרונים של ישוע, סיפר מנקודת מבטה של ​​הפמיניסטית הראשונה אי פעם, מריה מגדלנה או בעברית מרים המגדלית. זהו פרשנות של התנ”ך והגאולה החדשה שנמצאה על ידי מרת מגדלנה על ידי הוותיקן בשנים אחרונות.

ידוע כי הדת הנוצרית הואשמה לעתים קרובות בכך שהיא יוצרת הנחות יסוד לאי שוויון בין המינים, לביטוי או לשתיקה: אך הנה נקודת מבט לפיה מגדלנה שווה לפיטר או לג’ון. אדם שנוי במחלוקת במובן של הנצרות, מרי מגדלנה מופיעה, אכן, כפי שהיינו מצפים לראות אותה: צעירה, נקייה, עם תכונות משובחות. ועדיין, למרות הדימוי, מגדלנה נראית כתלמידה האינטליגנטית ביותר. היא אישה בטוחה בעצמה אך טובה, רגישה ואינטליגנטית.
נקודת המבט של הסרט היא בעיקר יהודית – הדמויות הן יהודים המדברים על דיכוים על ידי הרומאים, ומצפים למשיח, אולי יותר לדוד המלך מאשר למשיח. זה מעניין ואולי אותנטי יותר, בהתחשב בכך שבהפקות הוליוודיות רבות נקודת המבט היא של הרומאים (הנוצרים), היהודים מתוארים כמעט כעם ברברי, אולי אחרון חביב מסיבות תעמולה.

בשל הנושא המקראי, הסרט יכול להיות רק במרכז הכובד על דמותו של המושיע: השחקן חואקין פיניקס ממחיש את ישו כמיוסר יותר ממחשבות פנימיות, קשוח אך גם אנושיות יותר, דמות שלמרות שהיא אלוהית, סובלת ומקדימה את מותו. על הצלב. סצנה בה יש לו את חזון מותו הנורא של עצמו.
מבלי להיות הסרט הראשון שממחיש אירועים מתנ”ך, מרי מגדלנה הוא סרט טוב גם בזכות השחקנים. רוני מארה משחק את התואר הראשי ונותן הופעה די יציבה. החומר שניתן לה מוגבל למדי, אך בעיקר בשל העובדה שהסרט מרגיש מאוד ערוך ומצומצם.
מריה מגדלנה סרט מלא לצפייה ישירה ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

ללמוד יותר על מריה מגדלנה (מִרְיָם הַמַּגְדָּלִית) בויקיפדיה – לחץ כאן

Exit mobile version