סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האויב שבפנים: החיים שאחרי (2010) Resident Evil: Afterlife

האויב שבפנים: החיים שאחרי הוא סרט פעולה עתידני שמתרחש בעולם שרדוף על ידי וירוס שהופך את קורבנותיו לזומבים רוצחים. השחקנית מילה יובוביץ’ בתפקיד אליס היפה והבלתי מנוצחת ממשיכה לחפש ניצולים. זה הסרט הרביעי בסדרה המצליחה ביותר האויב שבפנים.

כאשר המאבק עם הנגיף הקטלני הזו מגיע לשיאו, אליס מוצאת את עצמה לכודה בלוס אנג’לס החרוכה ונכבשת על ידי אלפי מתים, לנוכח סכנה שמעולם לא דמיינה. האויב שבפנים: החיים שאחרי מתחיל ארבע שנים לאחר פרוץ מגיפת נגיף T, שנוצרה במקור על ידי חברת אומברלה למאבק בהזדקנות ומחלות עצבים. למרבה הצער, תופעת הלוואי של נגיף זה היא להחיות תאים מתים, ולהפוך את המארח לזומבי עז. התפשטותו ברחבי העולם, הנגיף הפך הכל לסיוט בלתי ניתן לזיהוי, שבו התפשטותם המדאיגה של המתים מסכנת את מעט האנשים שנותרו על כדור הארץ.
המשך נושא הסרט מציג בפנינו את אליס ביפן, כשהוא מוביל, עם כוחות על אנושיים, צבא של שיבוטים של יצור משלו נגד אויבו הישן, נשיא של חברת אומברלה , אלברט ווסקר. כשהוא משאיר את ווסקר בציפורני המוות, לאחר קרב נורא בו איבד את צבאו וכוחותיו, טס אליס כעת במטוס דו מושבי לארצות אלסקה הקפואות והפראיות. מטרתה היא למצוא ניצולים בארקדיה המסתורית – ככל הנראה המקום היחיד בכדור הארץ אליו נגיף ה- T לא נכנס.

האויב שבפנים: החיים שאחרי סרט מלא לצפייה ישירה.

סרטים נוספים בסדרה “האויב שבפנים”

האויב שבפנים – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: החיים שאחרי – לחץ כאן

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

Exit mobile version