סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

השליח (2009) The Messenger

וויל מונגומורי הוא חייל ששירת בעיראק ונפצע מפצצה מאולתרת שהתפוצצה לידו. כשהוא חוזר לאצות הברית הוא צריך להחלים מפציעה בעין ופציעה ברגל, הוא חזר לקשר מיני עם חברתו הותיקה קלי שנמצאת בקשר עם חבר שהוא מכיר.

הצבא מציע לו עבודה באזור אבל הוא לא בטוח מפני שלא מבין בעניין. סרטים לצפייה ישירה על בעיות בחיים, משברים והתמודדויות. עם החודשים המעטים שוויל התגייס לגיוסו, הצבא מקצה אותו לצוות ההודעות על נפגעים באזורו.
אין לו רקע בייעוץ, פסיכולוגיה או ניהול צער, הוא לא בטוח אם הוא מתאים לתפקיד זה. הוא שותף לחייל קבע, סרן טוני סטון, המלמד את וויל את הפרוטוקול המדויק הכרוך בתפקיד. טוני אומר לווי, שלומד במהירות על פי ניסיון העבודה, שלמשרה זו יש סכנות משלה. כאשר וויל לומד להסתגל למגוון הרגשות של קרוב משפחה, הוא לא מוכן לתגובה כזאת.

השליח לצפייה ישירה, הסרט המלא עם כתוביות בעברית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.3]

הביקורת של לילך לסרט השליח 1

סרט מאוד מרשים! אפילו לא חשבתי על הרבה דברים, עד שראיתי את הסרט השליח, כמה משפחות עצובות מקבלים את הבשורה העצובה! כפי שניתן לראות בסרט, החדשות מתקבלות בצורה שונה מאוד: בעוד שחלקם מתפטרים, אחרים מגיבים באלימות. זה לא בהכרח הסרט הכי טוב שראיתי, אבל הוא אחד המרגשים ביותר!
אין ספק שנושא הסרט שובר לב ביותר. זה הסרט מיוחד שראיתי שעוסק בנושא הזה. למרבה הצער, העבודה של מי שצריך לעשות את זה לא קלה בכלל, אבל מישהו צריך לעשות את זה. מצד שני, ישנה ההקפדה שבה ארה”ב מתייחסת למלחמה בכלל אבל גם לכל חייל בפרט, ולכן הם כנראה האומה החזקה בעולם מנקודת מבט זו.
זה קשה ביותר למי שצריך לשלוח את החדשות, אבל זה קשה לאין שיעור למי שצריך לקבל אותה. אני לא יכול שלא לשים לב לביצועים המצוינים של שני הגיבורים, בן פוסטר ו-וודי הרלסון, ששלטו בצורה מושלמת בתפקידיהם.

הסרט אמנם מתחיל וממשיך בדיוק כפי שציפיתי, אבל ב”תכנית” המלחמה, לדעתי, הסוף הרבה יותר תפל, כי הוא מתמקד בחייהם האישיים של הגיבורים. לקראת הסוף יש לנו הרבה דיאלוגים לא מאוד פרודוקטיביים ומספיק רגעים סטטיים. אם הסרט היה ממשיך בתפקיד השליח עד הסוף, כנראה שהניקוד שלי היה עולה בהרבה. הסרט ראוי להרבה מועמדויות ופרסים, אבל דעתי היא שאם היה מושם יותר דגש על הרעיון המקורי, הייתה יכולה לצאת יצירת מופת.
מעבר לדרמות האישיות של הדמויות, מעניין להציג את האופן שבו צבא ארה”ב מתקשר למשפחות החיילים שנהרגו בקרב את התרחשות האירוע הלא רצוי.
יחד עם הסרט “לקחת צ’אנס” (שם אנו רואים כיצד מעבירים את גופות החיילים ההרוגים) ההפקה הזו עושה תמונה מלאה של המשמעות של אכפתיות וכבוד שבו צבא ארה”ב מתייחס לחייליו שאבדו בקרב.
אני מעניקה את המקסימום האפשרי בדירוג שלי.

 

Exit mobile version