סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הרוזן ממונטה כריסטו (1975) The Count of Monte Cristo

אדמונד דנטס הוא הרוזן ממונטה כריסטו מואשם שלא בצדק ונידון לבלות את שארית חייו בכלא באי שאטו ד’יף. במהלך מעצרו הוא פגש את אביה פאריה, אסיר שכולם ראו כמשוגע. אביי מספר לאדמונד על אוצר פנטסטי המסתתר על אי קטן שרק הוא יודע עליו. בסרט מכוכבים ריצ’רד צ’מברליין וטוני קרטיס.

אחרי שנים רבות בכלא, אבי זקן נפטר, ואדמונד בורח בהעמיד פנים שהוא מת. עכשיו חופשי, על אדמונד למצוא את האוצר עליו סיפר לו אייבי, על מנת להשתמש בהון החדש כדי לנקום במי שעשה עוול לו.
הרוזן ממונטה כריסטו סרט מלא לצפייה ישירה ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית, יש גם כתוביות ברומנית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של שרון

לפי דעתי אחד התסריטים הטובים ביותר לרומן המפורסם של דיומא הוא זה שבו לוהקו לתפקידים הראשיים השחקנים המפורסמים לא פחות ריצ’רד צ’מברליין וטוני קרטיס. כשהוא על ערש דווי, הסופר הגדול אלכסנדר דיומא שוחח עם בנו וביקש ממנו לשמור על יצירותיו הגדולות אלמותיות. בנו, איש יוצא דופן, הקשיב לאביו ולכן כל מה שכתב דיומא ביד הזהב נכנס לדורות הבאים לתמיד! כמה דומה, למשל, ד’ארטניאן לאדמונד דנטס מבחינת אופי, שאיפות, רעיונות, תפיסות ותכונות אחרות שבהן שני הגיבורים האימתניים ניצחו את ליבנו לא קשה לראות. אותם אנשים שבבעלותם בספרייה או באוסף סרטים משלהם את כל מה שהשיג אלכסנדר דיומא האלמותי, גם אלה הנלהבים מספרים וסרטים בהשראת ספריו, יכולים להחשיב עצמם שמחים ועשירים מבחינה רוחנית באמת!

הסרט הרוזן ממונטה כריסטו מעלה דוגמה לחיים, למשפט שהאלוהים הטוב יכול לפעמים להכפיף אלינו, שאליו אנחנו רק צריכים להבין את הסימנים והמסרים שלו. אחד המסרים שנותרו תקפים ואלמותיים גם היום הוא (אני מצטט מסוף הרומן המפורסם הזה): “חכה ותקווה! …” בוא ננסה בכוחותינו הצנועים לתרום כל שביכולתנו להנצחת את מעשה התרבות הנפלא הזה, כך שצאצאינו יוכלו להיות גאים במה שאנחנו משאירים להם כירושה ויכולים גם להעביר אותו הלאה!
ציון 9 מתוך 10.

Exit mobile version