סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המאה המפוארת – קסם (2015) Magnificent Century:Kosem – פרקים 1-10

הסדרה הטורקית המאה המפוארת – קסם היא הצלחה אדירה של הקולנוע הטורקית בכל העולם. מדובר על היסטוריה של האימפריה העות’מאנית בזמן של קסם סולטאן בין השנים 1589-1651. העלילה של הסדרה היא סיפורו אמיתי של קסם ושלטונה על בעלה סולטאן אחמד הראשון, שני בניה מוראד הרביעי ואיברהים הראשון ונכד מחמד הרביעי, זה שלושת האנשים האחרונים שהיא הייתה יורשת עצר בתקופת שלטונם במשך מחצית הזמן לפחות.
תכירו גם את הסיפור שמאחורי שערי ההרמון, בהרמון שבו נשים מתפעלות ועוצמות של בעליהן עם עמדות נהדרות, אפילו קיסריות. השחקניות המתארות את קסם משתנות אך בסך הכל הן עשו עבודה טובה, כל אחת מהן בפני עצמה.

בנחישותו ובעוצמתו, מוראד יגרום לאימפריה העות’מאנית לחיות את התקופה החזקה ביותר שלה אחרי סולימאן המפואר. הסדרה מספרת על האימפריה העות’מאנית, מלחמת הכוח של סולטאנים מוראד נגד קסם ואת האפוס של אהבות הנלהבות של אותם זמנים.
הפרקים המלאים הם כשעתיים כאשר מחציתם הוארכו לשעתיים וחצי.

שם הסדרה בטורקית: Muhteşem Yüzyıl: Kösem
המאה המפוארת – קסם פרקים מלאים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה באנגלית.

אם הנכם מעוניינים לצפות פרקים נוספים ציינו זאת בתגובות למטה בעמוד זה.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 10 Average: 3.5]

המאה המפוארת – קסם: פרקים 1-10 לחץ כאן

המאה המפוארת – קסם: פרקים 11-20 לחץ כאן

המאה המפוארת – קסם: פרקים 41-50 לחץ כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המאה המפוארת – קסם: פרקים 1-10 לחץ כאן

המאה המפוארת – קסם: פרקים 11-20 לחץ כאן

המאה המפוארת – קסם: פרקים 41-50 לחץ כאן

 

מהיא האמת ההיסטורית או אולי האגדה על קסם?

אומרים כי קסם הייתה הסולטאן האם המסוכנת והמסקרנת ביותר מבין כל הסולטנים ששלטו בפועל באימפריה העות’מאנית במהלך סולטנות הנשים (כ -130 שנה, במאות ה-16-17, לאחר מותו של סולימן המפואר בשנת 1566). קסם הייתה ממוצא יווני (מקורות אחרים טוענים שהיא בוסנית), היא הייתה בתו של כומר מהאי טינוס ונקראה בשם אנסטסיה בשם הנוצרי.
בגיל 15 היא נמכרה כמשרתת, הגיעה להרמון של הסולטאן אחמט הראשון וזכתה בלבו והפכה לאשתו האהובה.
בשנת 1617, לאחר מותו הבלתי צפוי של אחמט הראשון בגיל 27 בלבד, היא גורשה מההרמון, אך חזרה בשנת 1623, כשהצליחה להביא את בנה, מוראד הרביעי, להלביש את הסולטאן. בהיותו קטין, היא הפכה ליורשת העצר והשתלטה על מושכות השלטון.

אולם מוראד הרביעי נפטר משחמת הכבד בשנת 1640, בגיל 27. הוא יורש את כס המלוכה על ידי אחיו, איברהים, אדם מושחת עם בעיות נפשיות שמחמירות בדרך. בשנת 1648 הורחק איברהים מהשלטון (ומיד לאחר מכן, נרצח), בהסכמת אמו, קוסם, שגלה.
קוסם הופכת להיות יורשת העצר שוב כאשר הוא מוחלף בסולטאן מהמט הרביעי, בנו של איברהים ואחיינו של קוסם. אבל אמו מתגלה כיריבה על פי קוסם: כאשר סולטנה קוסם, יורש העצר, זוממת להסיר את מהמט מהשלטון, אמו של הסולטאן מגלה ומסדרת את רצח. לפיכך, קוסם נהרגת ב -2 בספטמבר 1651 על ידי ראש הסריסים בהרמון, בשיערו שלו, אומרת האגדה.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 10 Average: 3.5]

Exit mobile version