סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

רמבו 3 (1988) Rambo 3

לאחר שני הסרטים הראשונים שהפכו להיות קלסיקה, סילבסטר סטלון ממשיך בסרט רמבו 3 את מעשים של גיבור מלחמה. אל”מ סמואל טראוטמן, ממונהו לשעבר של ג’ון רמבו, מוטל על המנהיגות למשימה לסייע למורדי מוג’אהדין, המנסים לעצור את הפלישה הסובייטית לאפגניסטן. לאחר שסירב לטראוטמן, כשביקש ממנו עזרה בביצוע המשימה, נאלץ רמבו להתערב, לאחר שהסולייטים נחטף ועונה. בעזרת המוג’אהדין מנסה רמבו להציל את טראוטמן מהמפקד האכזרי של הצבא האדום, קולונל זייזן.

החייל לשעבר, ג’ון רמבו מצליח להשמיד לבדו בסיס צבאי סובייטי. מתחיל את הקרב בסכין אחת בלבד, הוא נפגע מרסיס בבטן, נורה ברגלו, כשידיו נפגעות מהטיפוס על חבל וסלעים, לא מרגיש עייף, בורח לקיצוניות מזוג פיצוצים ומצליח לעשות כמה נפילות עד שהוא לוכד טנק שמתנגש במסוק סובייטי, אך כמובן שמי שמתפוצץ הוא רק מסוק האויב.
הסרט מכיל המון אקשן, אפקטים מיוחדים רבים והרבה תעמולה על רוחם המשחררת של האמריקנים ועל הזדהותם עם האיסלאמיסטים העניים שנטבחו ללא רחם על ידי חיילים סובייטים אכזריים.
הסרט מציין את גדולתם של העם האמריקני שמנצח את סובייטים בכל מקום בו הם תופסים אותם. הדמות של רמבו הגיבור הבלתי מנוצח, חייל פלא אמיתי, שיכול להתמודד עם כל צבא.
האירוניה של ההיסטוריה: בזמנו של הפקת הסרט, כאשר ברית המועצות הייתה לקראת סיומו של מלחמה נגד אפגניסטן, אף אחד לא חשב שכעבור 13 שנים ארצות הברית תפלוש לאותה מדינה עקב הפיגועים של 11 בספטמבר.

רמבו 3 לצפייה ישירה, הסרט הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version