סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דייגו מראדונה (Diego Maradona (2019

סרט תיעודי על מראדונה שנחשב בעיני רבים בעולם הכדורגל (כולל עיתונאי ספורט, שחקנים לשעבר ובהווה, אוהדים וכו ‘) לגדול הכדורגלן בכל הזמנים, ומשתף את פלה בתואר שחקן המאה שהוענק על ידי פיפ”א. לאורך הקריירה שלו כשחקן מקצוען שיחק מראדונה בקבוצות שונות בארגנטינה וגם באירופה במועדוני כדורגל הכי מפורסמים.
בקריירה הבינלאומית שלו הוא שיחק 91 משחקים בנבחרת ארגנטינה וכבש 34 שערים. הוא התחרה בארבעה גמרי גביע העולם של פיפ”א, כולל מונדיאל 1986, כאשר כקפטן הקבוצה הוביל את ארגנטינה לתואר הגמר, ניצח את הרפובליקה הפדרלית הגרמנית במערכה האחרונה וזכה בכדור הזהב, בפרס השחקן הטוב ביותר בטורניר. באותו טורניר, במשחק רבע הגמר, ששיחק מול אנגליה, הוא כבש שני שערים בניצחון ארגנטינה בתוצאה 2-1, שערים שקבעו אותו ברחבי העולם. השער הראשון נכבש ביד ובהמשך נקרא יד ה ‘, על פי הצהרותיו של הכדורגלן, והשער השני נכבש לאחר מרוץ של כ -60 מטר בו כדרר שישה שחקנים אנגלים, שער שלימים נקרא שער המאה.


מסיבות שונות, מראדונה נחשב לאחת הדמויות השנויות במחלוקת בעולם הספורט. הוא הושעה למשך 15 חודשים באיטליה בשנת 1991 לאחר שנמצא שהוא השתמש בקוקאין וב -1994 נשלח הביתה מגמר גביע העולם האמריקני לאחר שהשתמש אפדרין. לאחר שפרשה ביום הולדתה ה -37 בשנת 1997, התמודדה מראדונה עם בעיות בריאותיות קשות ועלייה במשקל שנגרמה בעיקר כתוצאה מהתעללות בקוקאין. בשנת 2005 הוא עבר ניתוח בבטן כדי לעצור את העלייה במשקל. לאחר שהתגבר על התמכרות לקוקאין, מראדונה הפך למארח תוכנית טלוויזיה פופולרית בארגנטינה.
באוקטובר 2008, בהחלטה שהפתיעה רבים, מונה מראדונה למאמן נבחרת ארגנטינה אותה הוביל עד רבע גמר המונדיאל 2010.
הוא היה השחקן הגדול ביותר בשנות ה -80 וה -90. הוא היה היריב של חגי במונדיאל 1990.

הסרט דוקומנטארי זה בנוי מלמעלה מ -500 שעות של צילומים שלא נראו מעולם, הסרט התיעודי הזה מתמקד בקריירה של שחקן הכדורגל המהולל.
סרט תיעודי חובה לכל אוהבי כדורגל.

דייגו מראדונה לצפייה ישירה, הסרט המלא, ניתן להגדיר כתוביות בעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version