סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

משחק האסים (2016) Game of Aces

משחק האסים מתחש בזמן מלמת העולם הראשון, במדבר הערבי העצום, כאשר קצין גרמני פצוע אומר לעצמו שוב ושוב בגרמנית, “אין כאב”. אבל זה לא יעזור לו כי הוא מוציא רסיס תקוע בירכו. משחק האסים עוסק בהצלת מרגל גרמני המחזיק מידע רב ערך עבור הגיבורים האמריקאים. כריס קליין מגלם את המנהיג הגברי, קפטן ג’קסון קוב, טייס אמריקני המושתת על התרסקות יותר מדי מטוסים.

הוא משתתף פעולה עם האחות ומתרגמת השפה הגרמנית אלינור מורגן. הצמד יוצא לדרך במדבר הערבי כשהוא נוהג במשאית ישנה כדי למצוא את המרגל הגרמני יוזף פון צימרמן, שהתרסק בדרכו להעביר מסר שיירט מהגרמנים.

משחק האסים לצפייה ישירה, הסרט המלא דובר אנגלית, ללא תרגום לעברית.

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 6 Average: 4.3]

 

הביקורת של יונתן

 

הפתיחה של הסרט “משחק האסים” היא האינדיקציה היחידה לכך שהסרט צולם כנראה במצרים. נראה שהיה לסרט תקציב נמוך לכאורה, כי מרגישים באכזבה כמו מחזה במה בן שלוש דמויות עם סט יחיד, המורכב ממדבר עצום וריק ושני קטעי תפאורה מעורר רחמים – משאית חבוטה ומטוס שהתרסק.
הדרך הפשטנית של הסרט לספר סיפור מסובך מוחאת כפיים. זה מדגים בחוכמה את חוסר התוחלת של סטים משוכללים ואפקטים מיוחדים בסיפור שניתן לספר בעזרת כלים פשוטים בהרבה כמו משחק טוב. בעוד ש”משחק האסים “סיים את המשחק עם שלושת השחקנים הראשיים המוכשרים שלו, התסריט היה דחוס בטעויות טירונים בדיאלוג, בהמשכיות ובכרונולוגיה.
לסרט סיפור מפתה ומבנה טוב. הצטברויות, הסלמות, פיתולים, גילוי גדול – הכל בדיוק איפה שהוא צריך להיות. זה מפיל באומץ את כל המכשולים בצילום קטע מתקופה זרה, כגון תפאורות ותלבושות משוכללות שעלולות לירות את התקציב, רק כדי להיכשל בתחום שאינו דורש שום תקציב נוסף, כלומר התסריט.
לקראת תחילת הסרט, מטוס עף מטרים ספורים מעל ראשיהם של ג’קסון ואלינור בזמן שהם נוסעים במשאית שלהם על פני המדבר. מטוס זה מפיל קופסה המונחת על ידי מצנח, אותה הם לוקחים ללא כוונה לפצצה בלתי מפוצצת ומנסים לפזר אותה ללא ניסיון קודם בפיזור הפצצה. אלינור מכסה את אוזניה, כאילו זה יגן עליה מפני הרעש העז של המוות הממשמש ובא.

קשה להאמין ששתי דמויות אינטליגנטיות כביכול יאמינו שפצצות מוטלות על ידי מצנחים כאשר זה נראה בבירור מילוי אספקה. יתרה מכך, אם אלינור רוצה לשרוד מפיצוץ פצצה, עליה לתפוס מחסה ולא לכסות את אוזניה.
למרות התעלמות כזו בכתיבה ובבימוי, לדמיאן ליי מגיע קרדיט על כך שהוא מצא דרכים חדשניות לצלם את קטע התקופה השאפתני הזה בתקציב כה נמוך.
ליי השתמש במדבר ללא ציוני דרך כסט הצילום שלו לאורך הסרט והשאיר את מספר השחקנים מוגבל לשלושה: הגיבור, האנטגוניסט והעלמה במצוקה.
קליין אמר שהוא מעריץ את הסצנות בהן ג’קסון ואלינור התלהמו הלוך ושוב. הוא גם נהנה לחקור את עולם הקולנוע העצמאי, השונה מאוד מסרטי שוברי הקופות שהוא מפורסם בהם.
“אני מעריץ גדול של השתתפות בסרטים עצמאיים הרבה מאוד זמן”, אמר קליין. “זה מאתגר אותנו השחקנים להשיג את זה בזמן מוגבל.”
הוא גם אמר שלערכות סרטים עצמאיות אין שולחנות גדולים של קייטרינג או קדימונים גדולים עם כריות מרופדות, ולשחקנים אין הרבה זמן השבתה.
קליין גם אמר כי דמותו היא הומאז ‘לגיבורו, אינדיאנה ג’ונס. מרכיבי הרפתקאות הפעולה של תמונה זו הם שמשכו אותו בהתחלה. קליין התאהב בסרטים כאלה כשהיה ילד קטן. אלמלא “אינדיאנה ג’ונס ושודדי הארון האבוד”, הוא כנראה לא היה ממשיך לשחק, אמר.

לעומת זאת, הקיץ דאגה בתחילה לדיאלוגים הגרמניים שלה, אך נסחפה על ידי המדבר בקליפורניה.
“השקיעות היו פשוט כל כך קסומות, כל כך שלוות וכל כך רחבות ידיים,” אמרה.
למרות החששות של קיץ, הגרמנית שלה נשמעת בטוחה באוזניים הלא מאומנות של קהל לא גרמני.
ל”משחק האסים “יש הרבה מה להציע לקהלים שנהנים לנתח סרטים. יש הרבה מה ללמוד מהבחירות של הבמאי: אלו שעבדו, כמו מראה הבמה הצנוע, ואלו שלא עבדו, כמו היעדר מוחלט של פרטים מוגדרים שיגרמו למיקום להיראות כמו מצרים.

הדירוג שלי 3 מתוך 5 כוכבים

Exit mobile version