סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קומנדו (1985) Commando

קומנדו הוא סרט פעולה עם ארנולד שוורצנגר בתפקיד אל”מ מטריקס שפרש מהכוחות המזוינים וחי בשלווה עם בתו בת העשר. האווירה האידילית מתנפצת באכזריות כאשר הילדה נחטפת על ידי אנשי הדיקטטור באמריקה הלטינית שחיה בגלות ומתכננת לחזור לשלטון באמצעות הפיכה על ידי חיסול נשיא המדינה.

מטריקס תראה את בתה רק שוב אם תהרוג את הנשיא. הוא יעבור סכנות בלתי נתפסות ומצליח לצאת מכל המצבים בעזרתה של סינדי (צ’ונג) שיש לה סיבות משלה לרצות את מות הדיקטטור. גם בסרט זה, שוורצנגר מפגין את כוחו של שריריו שכולנו אוהבים לראות.

קומנדו לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית. הסרט דובר אנגלית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של יונתן לסרט קומנדו

קולונל בדימוס ג’ון מטריקס פרש אבל הוא מתבקש לחזור לשירות כדי לעזור במקרה של הפיכה באמריקה הלטינית. המפקדים יודעים שהם החזירו לחיים מומחה גרילה בלתי מנוצח.
“קומנדו”, שנעשה בימי הזוהר של ארנולד, הוא אחד מסרטי האקשן הטובים ביותר בתקופתו, ומנציח את דמותו של האיש החזק והנחוש שאינו נותן לעצמו להיפגע מפיתולי החיים. מדובר בהלל שיפוט ופעולה, הגדרת מרכיבים של גזע רב עוצמה, המסוגל לשרוד את השינוי, להתגבר על עצמו ולשלוט, והמטריקס הוא אחד מנציגיו הבדיוניים.
קומנדו הוא, לדעתי, אחד מחמשת הסרטים הטובים ביותר בהם כיכב ארנולד שוורצנגר. האקשן הצמוד והמסר במינונים גדולים זרוע הומור ושורות טעימות, מה שהופך את הצפייה בסרט לסיפוק סינפולי רב. אין זמן השבתה, רק פעולה מיושנת שצולמה כמו ספר. סרט קלאסי שהצפייה או הביקורת שלו לא ישעממו אתכם.
זה סרט קלאסי. כשאני מסתכל על זה, זה מזכיר לי יותר את ילדותי, כשהיתה אחת האהובות עלי, עכשיו לרוע המזל כל אותן חיבות שארנולד מגשים בסרט הזה, אני מוצא יותר פנטסטי וטיפש, במיוחד לקראת הסוף, כאשר יש לו להתמודד עם עשרות יריבים, כמו גם את ריקוד האקדח והוא הורג את כולם כאילו הם סופרמן ואחרי כל זה הוא נשאר אפילו בלי שריטה.

אני כנראה מדבר על הסרט הכי לא הגיוני שראיתי בחיי. לגבי אופן בניית הפעולה, האלמנטים המפעילים אותה, אופן צריכתה, התסריט במילה אחת, זאת לאחר שאנו מקבלים את המוסכמה כי לסרט זה יש תסריט; אני אומר שזה מיותר לדבר על כל הדברים האלה במקרה הזה.
באופן ספציפי, יש לנו סרט לוחם ולוחם. זה כל מה שמשנה. המוטיבציה שלו, איך ולמה הוא עושה מה שהוא עושה הם אלמנטים משניים. הסרט הוא אקשן גולמי. ובפרק הפעולה הזה הוא מצטיין.
אפילו הדיאלוגים בנויים כך שנתמקד רק בפעולת הקומנדו המתקיימת ברוב ההקרנה. פשוט במבנה, השורות הן בלתי נשכחות. “זוכר כשאמרתי שאני אהרוג אותך אחרונה? / שיקרתי.” למשל, היא מצחיקה, מצטטת ומתווה דמות פשוטה וכנה שאי אפשר שלא להתאהב בה. חד ממדי, כמו כל הדמויות, הסרט אינו מבלבל את הניואנסים מנקודת מבט זו, הדמות אותה מגלם שוורצנגר הופכת במהירות לדמות סמלית של ילדותו הפילמוגרפית של כל אחד מאיתנו שעבר את הסרט הזה בגיל צעיר למדי. גיל. וכולנו התבוננו בו בתקופה ההיא שבה, מעט מרשים, נתנו לדמות הזו אך גם למי שמפרש לו את מעמד הגיבור של ילדותנו.

לסיכום, עלינו לומר שהסרט עוסק בשוורצנגר ובגיבור חסר הפחד שהוא מגלם כאן. זה אקשן טהור ובידור מוחלט. האם אתה רוצה לראות עבודה מבוצעת היטב, עובדה כמו ספר? אז אתה חייב להצטרף לג’ון מטריקס, (ארנולד שוורצנגר) ולתת לעצמך להוביל אותו בקרב על ידו. בלי שאלות, בלי ניתוח, בלי מבטים ביקורתיים.
במאי מצוין, ליהוק מעולה, מוזיקה מצוינת ותסריט מצוין. זה יישמע כמו הגרסה המקוצרת.
אבל אני לא יכול שלא להגיד יותר על התסריט, שהוא אחד מעשרת התסריטים הקשורים לסרטים שראיתי! הוא מנוהל היטב, אין זמן השבתה ויחד עם זאת יש לו פעולות מקבילות ואפילו כמה נקודות, אבל כמה שאתה צריך – לא יותר …
הליהוק מושלם, אולי רק הגיבור השלילי, שפמו מתנשא מעל מיכל בירה ונקניקיות, היה צריך לשנות – אבל האחרים נמצאים בתפקיד!
אליסה מילאנו עושה את הופעת הבכורה שלה בעולם הקולנוע הטוב עם תפקיד מצומצם למדי כקטע, אך חיוני באפוס. למרות שהתפקיד קצר, התפקיד מאפשר לו להוכיח שיש לו כישרון אמיתי.
לא ליכול לתת פחות מ- 5 כוכבים.

Exit mobile version