סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

גבר מי שמטפלת (2005) The Pacifier

גבר מי שמטפלת היא קומדיה לכל המשפחה עם וין דיזל בתפקיד חייל בחיל הים. מאחר והוא לא מצליח לחלץ מדען שפיתח מכשיר סודי ביותר, מוטל עליו לשמור על ילדיו של הגבר בזמן שהוא מחפש מידע היכן ייתכן שהמכשיר יוסתר בתוך הבית. על הדרך עליו להתמודד עם בני נוער מורדים, טיפול בילדים, פקיד בית ספר מתנשא ומרגלים זרים המחפשים זאת.

גבר מי שמטפלת הסרט המלא לצפייה ישירה מדובב לצרפתית עם אפשרות הגדרת כתוביות בעברית ובכל שפה אחרת.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של ליאה לסרט גבר מי שמטפלת

קומדיה לכל המשפחה ומתברר שכמו בחיים הרגילים שלא בסרטים, אין משימה קשה יותר מטיפול בילדים בגילאים שונים, כך נראה הרעיון של הבמאי. את פנינו מקבלים עם הרבה מצב רוח טוב, מצבים בלתי צפויים וציון גאוני של דיזל “הכועס”.
הרעיון להפקיד לסופר קשוח את המשימה לטפל בקבוצת ילדים שובבים אינו חדש, הוא נתקל בעבר בסרט “שוטר בגן ילדים” (1990) בו שוטר בגילומו של ארנולד עבד סמוי כמחנך בגן ילדים בשביל לתפוס פושע מסוכן. הניגוד בין מה שסופר קשוח יכול לעשות לבין מה שהם צריכים לעשות הוא תמיד מקור לשעשוע. אי אפשר להגיד שאתה לא צוחק כשאתה רואה בחור שרירי בעמדה של החלפת פינוק.

כדי לעשות סרט מצליח לא מספיק שיהיה רעיון טוב, אלא צריך גם תסריט טוב ובמאי שיודע לאסוף את כל הרגעים האלה, לשמור על מה ששווה ולהסיר את הנטל. למרבה הצער, שני התסריטאים (צעירים מאוד באותה תקופה ומחברים של תסריטים גרועים בלבד) והבמאי אדם שנקמן זוכים להכרה בבינוניותם.
הסרט הנוכחי הוא אוסף של בדיחות ישנות וקצת לא מלוחות, רגעים קומיים שהדומים לסרטים אחרים, והתערובת המתקבלת היא ילדותית מדי גם עבור הילדים שמהווים את קהל היעד. וין דיזל מנסה לשווא להצחיק, אם התסריט פשוט ילדותי.
לא יוכל לתת יותר מ-3 כוכבים.

Exit mobile version