סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אנשי הצפון, הויקינגים (2014) Northmen, a Viking Saga

סרט הרפתקאות מגניב על  ויקינגים. בסערה איומה, סירתם של ויקינגים נתקעת מאחורי קווי האויב בחוף אלבה. הסיכוי היחיד שלהם לשרוד הוא למצוא דרך ליישוב הוויקינגי, דנלה, לחצות ארץ לא מוכרת ועוינת שמעולם לא הכירו. המסע הופך למרוץ על חייהם כאשר מלך אלבה שולח אחריהם את שכירי החרב הכי חזקים שלו.

אך כאשר הוויקינגים פוגשים נזיר נוצרי חביב המטיף בחרבו, הציידים הופכים למצוד כאשר הוויקינגים מציבים מלכודות קטלניות, כשהם מחסלים את רודפיהם ללא רחם בזה אחר זה, והגיע לשיאו במפגש סופי וקטלני.

אנשי הצפון, הויקינגים לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של יונתן

בהשוואה לסדרה “ויקינגים” הסרט הזה קצת מאכזב. אני חושד ברצינות במפיקים האירופאים שלה שהם ניצלו היטב את הפופולריות של הוויקינגים, כדי לשים על צווארנו את הבינוניות הזו.
בכל זאת הסרו אנשי הצפון, הויקינגים אמנם חכמה, מתועדת מבחינה היסטורית ומציאותית, אם כי ההרפתקה מעין פנטזיה , לעתים לא הגיונית, עם אופרטה ויקינגים, נזיר נוצרי-סאולין-קונג פו-גיסט, גברת סקוטית מכוערת מאוד ממשפחה הסובלת מחוסר משמעות. חוסר תפקוד וכמה שכירי חרב “זאבים” מהקרפטים שלמרות שיש רק עוד כמה, בורחים מהסרט כולו על הוויקינגים המסכנים, שעד אז עשו חצי מהצבא המקומי. מלא תבניות ופתרונות סופיים מאולצים, עם טלפורטות מוזרות של צבאות וקבוצות לוחמים, עדיין מצולמות היטב ועם נופים יפים.
אנשי הצפון, הויקינגים הוא סיפורה של קבוצה של ויקינגים שנדחקים מאדמותיהם, ובמסע לאנגליה הם נטרפים על אדמת סקוטלנד, שם הם מתחילים לצוד על ידי אנשי המלך, המנסים למצוא אותם. כי לוויקינגים יש לי ידיים על הפנים שלו, סיפור די פשוט, אבל קצת מעניין. התעניינתי בסרט הזה, כי אני מעריץ גדול של הסדרה הוויקינגים, בערוץ ההיסטוריה. בדרך, זה הופך להיות יותר ויותר לא מעניין, ולפעמים, אפילו מעצבן.

השחקנים בסרט הזה פשוט לא טורחים בשום דבר. כמעט כל התפקידים מתפרשים בצורה לא נכונה, חוץ מהדמות של הכומר האפל אומרת בסרט). דמותו של הכומר היא ללא ספק המעניין מכולם, והיחיד שהצליח למשוך את תשומת לבי תוך 2 או 3 סצנות. מצבי האקשן והצילומים פשוט גרועים. הסרט כולו דומה לאחד מאלה זה סרטים בתקציב נמוך, מצולם מי יודע איפה, מי יודע איך. העלילה עוברת מאחד לשני ללא כל הסבר, ובכמה סצינות זה פשוט הופך להיות מגוחך. בסך הכל, סרט שנעשה בחיפזון, וזה השפיע עליו מאוד מאוד. הוא מתחיל בסדר אבל עד הסוף הוא פשוט נהיה טיפשי. יש לו רגעים טובים, אבל אותם רגעים טובים לא יכולים תגדיל את האיכות שלו.
זה היה כאילו הוויקינגים הם החזקים והמדממים, שכולם חוששים מהם, אבל הזאבים היו מסוכנים יותר … יותר מדי טעויות, סקוטלנד נופל ללא רוח חיים לאחר שתפס חרב בין ידו לצלעות, מגדל הנזיר מתמוטט כאילו זה פוצץ עם פצצה אבל כשהזאבים נכנסים לא רואים את ההשלכות והקפיצה מהסלע במים הסוערים … נוסף על כך, אסביורן מוצא גם סירה לאחר ששרד, אני חושב שאם הוא מסתכל במשך עוד 2 דקות הוא ימצא פיצה. אם ראית את סדרת הוויקינגים, אתה לא טועם דבר כזה.
נתתי 3 כוכבים, כי אני חושב שאם לא היו הציפיות של של הסדרה המפורסמת, זה היה סרטנחמד.

Exit mobile version