סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אויב בשער (2001) Enemy at the Gates

סרט מלחמה על הקרב על סטלינגרד מזווית שונה. כאשר החיילים הגרמנים והרוסים מתנגשים והעולם ממתין בדאגה לסיום קרב סטלינגרד, וסילי זייצב, הצלף המפורסם, אורב את אויביו בזה אחר זה. עם זאת, תהילתו דוחפת אותו לדו קרב עם מיטב הצלף הגרמני, מייג’ור קוניג, והשניים מוצאים עצמם עוסקים בקרב אישי, כשסביבם מתקיימים קרבות גדולים.
וסילי, צנוע ומאופק, עושה את עבודתו במיומנות יוצאת דופן. מודע לערך התעמולה שלו. דנילוב, פעיל פוליטי רוסי, בונה סביב חייל פשוט זה מהאוראל את דמותו של גיבור לאומי. אחרי שורה של תבוסות שספגה ברית המועצות בקרבות עם הגרמנים היא עומדת להפסיד, כניעת סטלינגרד יכולה להבטיח את ניצחונה הסופי של גרמניה באירופה. סטלין שלח את חרושצ’וב עצמו לפקח על הגנת העיר.

הדוגמה של וסילי, כפי שציין דנילוב, תמכה ברצון הרוסים להמשיך במאבק למרות הגורל המצער. עם זאת, דנילוב מקנא בגבר שיצר כששניהם מתאהבים בטניה, אחת החיילות שנלחמו בגבורה במלחמה עם הגברים.
הגרמנים שולחים את הצלף הטוב ביותר שלהם, רב סרן קוניג כדי לגלות ולחסל את זה שהתפרסם באותה מידה בגרמניה כמו ברוסיה. בסבלנות ובכישרון יוצאי דופן, השניים צדים זה את זה, בעוד אינספור אנשים מתים סביבם בין חורבות העיר.

אויב בשער לצפייה ישירה, הסרט המלא דובר אנגלית עם כתוביות מונות ברוסית.
הסרט דובר צרפתית ויש כתוביות בערבית.

הסרט אויב בשער עם תרגום לערבית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הסרט אויב בשער עם תרגום לערבית

Exit mobile version