סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קיק אס 2 (2013) 2 Kick Ass

קומדיה אקשן עם גיבורי על, עם ג’ים קארי, סרט המשך לסרט הראשון. הפעם, מעשי האומץ המטורפים של קיק אס מעוררים גל חדש של גיבורים שמכריזים על עצמם שמתחילים להצטרף “למסע הצלב” שלהם. בהנהגת קולונל סטאר ופסים, הגיבור שלנו מצטרף לסיור הזה. אבל כאשר גיבורי העל החובבים שלנו נצודים בסופו של דבר על ידי הערפל האדום, שנולד כעת מחדש בתור המזויף, היחיד שיכול להציל אותם מהכחדה היא היט גירל – Hit Girl.

היט גירל וקיק-אס מנסים לנהל חיי נוער רגילים, כמו מינדי ודייב. השניים לא ממש ידעו איפה להתחיל, דייב מחליט להקים את צוות גיבורי העל הראשון בעולם עם מינדי. למרבה הצער, מכיוון שמינדי נתפסת כשהיא מתנהגת כמו להיט גירל, היא נאלצת לפרוש, מה שזורק אותה, לאימתה, אל העולם המפחיד של חבריה לכיתה. בלי איש בסביבה, דייב משלב כוחות עם צוות צדק נצחי, בראשות מאפיונר חוזר בתשובה בשם קולונל כוכבים ופסים.
בדיוק כשגיבורי החובבים מתחילים להוכיח את עצמם שם ברחוב, הנבל הגדול בעולם ואוסף של חבורת נבלי העל שלו ומתכנן תוכנית לגרום ל Kick-Ass ו- Hit Girl לשלם עבורם את מה שהם עשו לאביו. אבל לתוכנית שלו יש סדק: אם אתה מתעסק עם חבר בצוות צדק נצחי, אתה שם את כולם בראש שלך …קיק אס 2

קיק אס 2 לצפייה ישירה, סרט מלא לצפייה הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

לחץ כאן לצפות בסרט הראשון בסדרה – קיק אס 1

Exit mobile version