סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האספן (2009) The Collector

האספן הוא סרט אימה מלא באקשן משובח אשר לא עוצר לרגע. משפחת צ׳ייס הינה משפחה עמידה במיוחד. שודד מחליט להיכנס לבית ולבצע שם את זממו. הדבר אינו פשוט ולעזרת המשפחה איש האחזקה שלהם שהוא פושע מורשע בעברו בעצמו. האספן הוא מותחן מזעזע ומותח החוקר את מעמקי השחתה האנושית ואת כוחה של הרוח האנושית מול זוועות בלתי נתפסות.

האם יצליח להציל את המשפחה מהאספן הנוראי אשר פקד אותם.

האספן, הסרט המלא לצפייה ישירה ללא תרגום, דובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של ערן לסרט האספן

האספן מספר את סיפורו של ארקין שזקוק לכסף כדי לשלם את חובותיו. רוצח סדרתי סדיסט ומטורף המכונה “האספן” מתכנן בקפידה את הפשעים שלו, פורץ לבתים ומציב מלכודות מורכבות כדי ללכוד את קורבנותיו. האספן רואה את עצמו כאמן, אוסף ומענה אנשים בגלריית הכאב המעוותת שלו. הסרט מקבל תפנית מותחת ואינטנסיבית כאשר ארקין מבין שעליו להתעמת ישירות עם האספן כדי שיהיה לו סיכוי לשרוד ולהציל את משפחתו. חמוש בחכמת הרחוב ובתושייתו, הוא חייב להערים על האספן ולתמרן אותו בקרב של שכל והישרדות.

ככל שהלילה מתקדם, ארקין מגלה קורבנות נוספים של האספן המוחבאים ברחבי הבית, חלקם עדיין בחיים אך מעונים ללא הכר. הוא יוצר ברית שברירית עם שבויה אחרת, אישה צעירה בשם אלנה, שגם היא נפלה קורבן למשחקים המחרידים של האספן. יחד, ארקין ואלנה מנסים להערים על האספן, לפענח את המניעים המעוותים שלו ולמצוא דרך לברוח לפני שיהפכו ליצירות האמנות הבאות שלו. המתח מתחזק כשהם חושפים את עברו האפל של האספן ומבינים שסיכויי ההישרדות שלהם הולכים ומתמעטים.
הסרט מגיע לשיאו במרדף קטלני של חתול ועכבר בין ארקין, אלנה והאספן, המוביל לגמר מזעזע ואינטנסיבי שישאיר את הקהל על קצה מושבו.
סרט מעניין למי שאוהב מתח בשילוב אימה – 4 כוכבים ממני.

 

Exit mobile version