סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטי ילדים שגם ההורים אוהבים

סרטי ילדים למרות שאומרים שהם עבור ילדים הם בטוח מתאימים כמעט לכולם. אני לא מתבייש להודות שעד היום, למרות שמזמן עברתי את הילדות, אני עדיין אוהב לראות סרטי ילדים. לרוב אני צופה בהם עם ילדיי, אך לא פעם תוכלו לתפוס אותי רואה אותם גם כשאני לבדי או אפילו יחד עם אשתי. אולי הסיבה לכך היא שסרטים אלה מזכירים לנו את הילדות שלנו, או שפשוט סרטי ילדים יכולים לעניין גם אנשים מבוגרים.

כל המשפחה רואה ביחד סרטים ילדים

אני, אשתי והילדים, מכורים בעיקר לסרטים מצוירים. עבורי אלה סרטי ילדים שתמיד יזכירו לי את הילדות שלי. הסרטים של וולט דיסני הם סרטי קאלט וגם היום, אחרי עשרות שנים אני יכול למצוא את עצמי יחד עם ילדיי צופה בסרטי ילדים דוגמת “מיקי מאוס”, “דונלד דאק”, “פופאי”, “טום וג’רי” ועוד רבים אחרים.


הבן שלי אוהב מאוד סרטים לילדים, אבל הוא בעיקר מכור לסרט אחד ישן מאוד באופן יחסי וזה הסרט “מי הפליל את רוג’ר ראביט”. הוא ראה את הסרט הזה כבר עשרות פעמים ולמרות שהוא רואה כמעט כל יום סרטי ילדים, לפחות פעם בשבוע או שבועיים הוא מבקש ממני לחזור לסרט הזה. אין לי מושג למה ומדוע, ייתכן והסיבה לכך היא שבסרט זה מככבות דמויות אמיתיות בשר ודם לצד דמויות מצוירות וזה מה שמעניין ומרגש אותו.

סרטים לילדים וגם לאלה שהיו פעם ילדים

גם הבת שלי מאוד אוהבת סרטי ילדים וסרטים מצוירים. אבל הסרט או יותר נכון לומר, הסרטים המועדפים עליה הם סרטי “הארי פוטר”. היא ראתה בחייה עשרות, אם לא מאות סרטי ילדים, אך האהבה שלה ל”הארי פוטר” עצומה ובכל פעם היא חיכתה שייצא כבר הסרט החדש בסדרה. כמובן שהיא גם קראה בשקיקה את כל הספרים של “הארי פוטר”, אבל היא בהחלט מעדיפה את הסרטים.


סרטי ילדים עבורי ועבור אשתי, הם הדרך שלנו לגרום לילדים שלנו לשקט יחסי. דבר זה כמובן עוזר לנו “להרוויח” עבורנו מעט זמן איכות. הרבה פעמים אנחנו יושבים איתם מול הטלוויזיה ורואים סרטי ילדים או אפילו לוקחים אותם לראות סרטי ילדים בקולנוע. אבל יש רגעים בהם אנחנו צריכים מעט זמן לעצמנו, ולשם כך טוב שיש לנו ספריית סרטי ילדים גדולה מאוד במחשב וב-DVD.

מאת: אבי ס.

סרטי ילדים מלאים לצפייה ישירה – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version