סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

על העולם של סרטי מדע בדיוני

עבורי סרטי מדע בדיוני הם הדרך להתחבר לעולם המתקדם, המתפתח והלא צפוי בו אנו חיים. סרטי מדע בדיוני מציגים דברים שהם לעיתים בלתי הגיוניים ובלתי נתפשים, אבל לא פעם בחיינו אנחנו מגלים שהמציאות עולה על כל דמיון. מי חלם לפני חמישים או מאה שנים שאדם יגיע לירח, או שיהיו מחשבי על, אינטרנט וכדומה. עובדה שהיום זאת המציאות ומי יודע מה יקרה ואיפה נהיה בעוד חמישים או מאה שנים מהיום.

סרט מדע בדיוני שפתח לי תיאבון ג’אנר זה

ההתוודעות הראשונה שלי לסרטים בקטגוריית סרטי מדע בדיוני הייתה עם סרטו של הבמאי סטנלי קובריק “2001: אודיסיאה בחלל”. הסרט, יצא למסכי הקולנוע שנה לפני נחיתת האדם הראשון על הירח. אותי עניין וסיקרן הסרט הזה כי הוא בעצם חזה את העתיד כמעט באופן מדויק. אמנם סרטי מדע בדיוני לא ממש אמורים לעשות זאת, אבל זה מה שגרם לי להתחבר ולהתאהב בסרטים מהז’אנר הזה.


כמובן שמאז ראיתי סרטי מדע בדיוני רבים נוספים והתאהבתי בלא מעט מהם. אחד מהם כמובן היה הסרט Star Wars , מלחמת הכוכבים. בעיניי סרט זה והבאים אחריו בסדרה לא היו מתוחכמים יותר מדי מבחינה עלילתית וכבר ראיתי סרטים מרגשים הרבה יותר. אך בקטגוריית סרטי מדע בדיוני אהבתי אותם במיוחד, בעיקר בגלל ההשקעה בהם והאפקטים המיוחדים, שבימים בהם הסרט היה חדש היו חדשניים במיוחד.

עולם החייזרים שנראה ממש אמיתי

סרט נוסף שאהבתי ואני עדיין מאוד אוהב הוא הסרט “מפגשים מהסוג השלישי”. עד שצפיתי בסרט זה הייתה לי מעט סלידה מחוצנים ולעתים הם אפילו הרתיעו אותי ונמנעתי מלצפות בסרטים בהם הם מופיעים. אך בסרט הזה, בניגוד לסרטים אחרים בקטגוריית סרטי מדע בדיוני הדמויות מהעולם החיצון אינן שליליות ומפחידות והן מתקשרות עם גיבור הסרט באופן חיובי ואפילו בנחמדות, שזה בהחלט דבר מפתיע ומרענן.


סרטי מדע בדיוני ברובם הם סרטים שמבוססים על מדע מדומה והם לא באמת קרובים למציאות. למרות שאני אדם מאוד מציאותי ולמרות שאני בדרך כלל מתחבר לסרטים מציאותיים, אני אוהב לצפות גם בסרטים מהז’אנר הזה. באמצעותם אני מוצא את הדרך לברוח מהמציאות, לפחות לשעה וחצי, שעתיים.

מאת: אבי ס.

סרטי מדע בדיוני מלאים לצפייה ישירה – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version