סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטי קומדיה מומלצים, כי אוהבים לצחוק והצחוק בריא

אני אדם שמאוד אוהב לצחוק, והאמת שאני לא מכיר מישהו שלא אוהב לצחוק. סרטי קומדיה זאת אחת הדרכים שלי להשתחרר ולצחוק. סרטי קומדיה הם באמת הסרטים הכי קלילים בעולם הקולנוע, אין ברובם תחכום גדול או מסר יותר מדי עמוק, אבל סרטי קומדיה גורמים לי לצחוק עד דמעות ובעיניי בשביל זה קיים הקולנוע.

סרטי קומדיה מומלצים של מונטי פייתון – הפעם הצליח לבריטים

אני לא כל כך מתחבר לקולנוע בריטי ובדרך כלל מעדיף את הסרטים האמריקאיים. ובכל זאת סרטי קומדיה של חבורת מונטי פייטון תמיד הצליחו להצחיק אותי. עד היום, כאשר אני רוצה לצפות בסרטי קומדיה טובים שיצחיקו אותי, אני חוזר פעמים רבות לסרטים “בריאן כוכב עליון” ו”מונטי פייתון והגביע הקדוש”.
אדי מרפי הוא אחד מכוכבי הקומדיה האהובים עליי. סדרת הסרטים שלו “השוטר מבברלי הילס”, הייתה בין הסרטים האהובים עליי בילדות בקטגוריית סרטי קומדיה. ההומור שלו תמיד הצליח להצחיק אותי ולהיכנס לי עמוק לתוך הבטן. יש כמובן לא מעט שחקנים אחרים שעשו סרטי קומדיה ואני אוהב אותם מאוד, אבל בשבילי אדי מרפי הוא מן חלוץ בתחום.


אני גם רומנטיקן לא קטן ולכן סרטי קומדיה רומנטית תמיד עניינו אותי ודיברו אליי. “כשהארי פגש את סאלי” הוא אחד הסרטים הזכורים עליי לטובה, היו ימים שממש התאהבתי במג ראיין בזכות משחקה בסרט זה. אבל האמת היא שלמרות כל הסרטים והשחקנים שהזכרתי עד עכשיו בקטגוריית סרטי קומדיה, יש שחקן אחד שבשבילי הוא סוג של אליל.

הקומדיות הכי טובות בעיניי הם של ג’ים קארי

ג’ים קארי בעיניי הוא אחד מהשחקנים הגדולים שעשו סרטי קומדיה. נכון שלפעמים ההומור שלו קצת נמוך ורדוד, אבל הוא תמיד הצליח לרתק ולהצחיק אותי. ראיתי סרטי קומדיה רבים וראיתי את כל סרטיו של ג’ים קארי, הסרט שהכי הצחיק אותי ומצחיק אותי עד היום הוא “שקרן, שקרן”. נכון שיש סרטי קומדיה ברמה גבוהה יותר ונכון שיש סרטי קומדיה איכותיים יותר, אבל הסרט הזה פשוט מצליח להצחיק אותי כל פעם מחדש.


אני מאוד אוהב קולנוע ומאוד אוהב סרטים כמעט מכל סוג, אבל סרטי קומדיה מצחיקים אותי כמו ששום דבר אחר בעולם לא מצחיק אותי. לכן אני כמעט לא מוותר על צפייה של לפחות שניים שלושה סרטי קומדיה בשבוע, פעם בכמה ימים זה חובה בשביל הנפש.

מאת: דניאל דהן

סרטי סרטי קומדיה לצפייה ישירה – לחץ כאן

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version