סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטי אקשן או משחק בין שוטרים וגנבים?

לא תמיד אבל ברוב המצבים מרדפי מכוניות הם קלסיקה של סרטי פעולה ואפילו סרטי מתח. קשה להסביר במדויק למה, אבל אנשים פשוט אוהבים מרדפי מכוניות. יכול להיות שזאת פנטזיה סמויה שלי, להשתתף במרדפים שכאלה, ובגלל שאני לא יכול לממש אותה, אני נהנה ממנה על מסך הקולנוע. אחד מהסרטים האהובים עליי בקטגוריית סרטי אקשן הוא הסרט “הארי המזוהם”, שם בפעם הראשונה נתקלתי במרדפי מכוניות מרתקים והתאהבתי.


סרטי אקשן הכירו לי כמובן את השחקנים שאני מאוד אוהב עד היום. סילבסטר סטאלונה, ארנולד שוורצנגר וברוס ויליס הם בין השחקנים האהובים עליי ועד היום אני מחכה בציפייה לכל סרט חדש שהם יוציאו, למרות שחלקם כבר לא ממש פעיל בתעשיית הקולנוע.

יש גם סרטי אקשן מאוד אינטליגנטיים

סדרת הסרטים “נשק קטלני” הגבירה עוד יותר את התמכרותי לסרטים מז’אנר סרטי אקשן. צמד הבלשים של משטרת לוס אנג’לס שמגולמים על ידי דני גלובר ומל גיבסון ריתקו אותי למסך וכבר אחרי שסיימתי לראות את הסרט הראשון בסדרה, חיכיתי לצאתו של הסרט השני. בכלל סרטי אקשן שמעורבים בהם שוטרים, בלשים, מרדפים וכדומה, תמיד עניינו אותי.


ראיתי סרטי אקשן רבים בימי חיי, אבל עם כל הכבוד לכולם, הסרט האהוב עליי ביותר בז’אנר זה הוא הסרט “באטמן” שהוא יכול להיות גם בקטגוריה סרטים לילדים כי הם אוהבים גיבוי על. לא הייתי חובב נלהב של חוברות הקומיקס של באטמן, אבל את הסרט מאוד אהבתי. מאז ראיתי סרטי אקשן בכמויות, אבל פעם בכמה זמן אני חוזר וצופה ב”באטמן”. לא יודע להסביר את זה, אני פשוט אוהב את הדמות הזאת.

סרטי אקשן מומלצים

אני אוהב סרטים מומלצים כי עבורי זאת הדרך לברוח מהשגרה, זאת הדרך לראות על המסך דברים שהם לא תמיד מציאותיים במאת האחוזים, וגם אם כן, אני לא מסוגל לממש אותם. אני אוהב סוגי סרטים רבים, אבל סרטי אקשן הם בין הסרטים האהובים עליי, בגלל הקלילות והאקשן שיש בהם.
תמיד כאשר אני רוצה לצפות בסדר מחפש קודם כל סרטי אקשן לצפייה ישירה, בודק מה אנשים כותבים על הסרט שבחרתי ורק אחר מתחיל לצפות בו אבל מהירות – פשוט קופץ בין כל 5-10 דקות בתוך הסרט כדי להבין אם הוא בטעם שלי או לא.

מאת: יוני כץ

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version