סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לימודי קולנוע

המקום המרכזי שתופסת התקשורת בחיינו כיום הופך כל מסלול של לימודי קולנוע לתחום נדרש ופופולארי. אז נכון שאולי היינו רוצים לקום בוקר אחד ולגלות שאנחנו מפורסמים כמו ג’וליה רוברטס או בראד פיט, אך המציאות היא שרובנו צריכים להשקיע במסגרת לימודי קולנוע כדי להיות מקצוענים בתחום ולהתקדם אל עבר התהילה.

מוסדות לימודי קולנוע אקדמיים בישראל

רוב המוסדות, ובארץ יש לא מעטים כאלה, שבהם מוצעת תוכנית לימודי קולנוע הם אקדמאיים אשר מעניקים בסוף המסלול תואר ראשון, אבל יש מכללות ומסגרות פרטיות לא מעטות, שמאפשרות לימודי תעודה בתחום כולו או בחלק מהנושאים. לימודי קולנוע כוללים מגוון רחב מאוד של חוגים תיאורטיים ומעשיים ולצידם הרחבת ההשכלה והידע בנושאים כלליים, כמו היסטוריה, פסיכולוגיה וסוציולוגיה – הרי הכל בסופו של דבר מתחבר לעשייה הקולנועית.


במסגרת לימודי קולנוע תיאורטיים, יפגוש הסטודנט את ההיסטוריה של הקולנוע, את היוצרים המרכזיים והמשפיעים, את סגנונות הכתיבה והעריכה ואת התפיסות השונות על פיהן עובדים אנשי קולנוע כאלה ואחרים. בנוסף, לימודי הקולנוע יעזרו לכיתה להכיר ולהבין סרטים מארצות שונות על ההבדלים הרבים הקיימים ביניהם.

הכשרה מקצועית בתחום מקצועות הקולנוע

בתחום המעשי של לימודי קולנוע יוכשר התלמיד ויתנסה ברשימה ארוכה של מקצועות כמו תסריטאות, בימוי, עריכה, צילום, הפקה, תאורה, סאונד, משחק, מוזיקה ועוד. שליטה בכל אחד מהנושאים יהפוך את הלומד לימודי קולנוע לבעל מקצוע ספציפי בו הוא מתמחה, לצד הבנה רחבה של כלל המקצוע. כי הרי, בואו נודה על האמת – לא כל מי שיסיים מסלול של לימודי קולנוע יהפוך או בכלל מעוניין להפוך לבמאי המפורסם הבא.


בסמיכות גדולה למסגרות לימודי קולנוע מתקיימים לימודי טלוויזיה, בדרך כלל באותו חוג רק במסלולים מקבילים או שונים, אך לא תמיד. לעיתים ניתן ללמוד את שני הנושאים ולשלבם. אומנם יש הבדל גדול באופיים של לימודי קולנוע לבין לימודי המסך הקטן, אבל גם הרבה נקודות השקה, בעיקר בחלקים המעשיים – מה שמאפשר שילוב בין השניים.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version