סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דפנדור (2009) Defendor

דפנדור הוא סרט מקטגוריה גיבורי על כאשר הפעם הגיבור הוא ארתור פופינגטון, אדם רגיל מאוד שמקבל זהות של גיבור על. הוא נותן לעצמו את השם “דפנדור” ומתחיל לשוטט ברחובות צלול לתוך חשכת הלילה בחיפוש אחר אויבו הגדול ביותר, קפטן תעשיה.

דפנדור לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של ערן לסרט דפנדור

דפנדור עם כוכב בינלאומי, וודי הרלסון, עם במאי בכורה, פיטר סטבינגס, דל תקציב, ובהפצה מוגבלת בכמה בתי קולנוע בארה”ב ובקנדה. אז, אצלנו לא נראה אותו על המסכים הגדולים. (אני מקווה שזה בסדר לשים את זה בקטע הזה).
מדובר באדם רגיל, אבל… מיוחד יותר, ארתור פופינגטון, שהוא למעשה ילד בן 12 בגופו של גבר בן 40, ובזכות דרמת ילדות מוצא מקלט ב תפקידו של גיבור-על לוחם נגד העוול שמגלמת קפטן תעשיית הדמיוני.
אי אפשר שלא להשוות את הסרט הזה עם קיק-אס. לא בגלל שזה לא יהיה כל כך טוב, או בגלל שזה יהיה עותק, או כדי להרגיש מיותר לצפות בו אחרי שראיתם את בייט-קור הרבה יותר מסחרי, זה ממש לא המקרה.

לא, הסרט הזה עובד בצורה מושלמת בפני עצמו. אבל שני הסרטים הופקו ויצאו באותה תקופה, לשניהם יש גיבור אדם חסר כל כוח מיוחד שמחליט לעזור לחבריו נגד פושעים ומאפיונרים, שניהם מציגים את ההתנגשות הכואבת והמצחיקה בין כוונה למציאות, ושניהם, למרות שיש להם גישות הפוכות בתכלית מבחינת הצורה, יש להם את אותו הרקע, אותו מסר של מעורבות, אלטרואיזם, אומץ. השיוך הזה עובד לשני הכיוונים, כלומר, אנחנו יכולים להשוות את קיק-אס עם דפנדור , זה רק על הסדר שבו אתה רואה אותם.
אבל בניגוד לרופ-פונדורי הבומבסטי (אני חושב שאני מתחיל להבין למה אפילו לא ניסו לתרגם את הכותרת שלו), שיש לו את המראה והתחושה של סרט קומיקס, Defendor הוא לא קומיקס. זה לא מגניב, זה לא חחח מצחיק, זה לא מוגזם. האווירה אפלה יותר, אמיתית יותר, פחות מצוירת. קיק-אס מתרחש בעולם לא אמיתי, עולם קומיקס, למרות שיש בו כמה מסרים שמתעלים מהמציאות.

דפנדור , לעומת זאת, הוא אמיתי, זה בעולם שלנו, זה שלנו. זה יותר קוויזוטי.
יש לו גם הומור, אבל זה סוג ההומור הנאיבי. לצחוק על הנאיביות והתמימות של הדמות הראשית. זה לא חה-חה, אלא יותר אווו, וחיוך מלא חמלה. קצת כמו פורסט גאמפ. קודם כל זו דרמהתפוצצות האלימות, הדם והרעות הכללית. בדיפנדר הכל קשור להודעה הזו. הוא רוצה לומר כל כך שהכל מסתכם בכוח הלב של כל אדם, עד שמוציאים את המוח מהמשוואה. הוא רגשני מאוד, וודי משחק את תפקידו בצורה מבריקה, מצליח להיכנס מתחת לעור שלך.

הדמות הראשית אף פעם לא משתמשת בנשק חם. הנשק שלו מוגבל לכדורים מסמטאות ילדים קטנות, דבורים, סירופ לימון ועוד דברים כאלה מהארסנל של דניס האיום.
הסוף מצוין למה שהסרט רוצה להיות. חשבתי שזה הרבה יותר טוב מאשר בקיק-אס, שנועד שיהיה ברור שיהיה סרט המשך. החלק המצחיק הוא שהסוף של Defendor כל כך טוב, שהוא לא שולל גם סרט המשך (כנראה, היו לו הכנסות נמוכות מאוד), אבל רק אם תחשוב על זה קצת, זה לא כל כך “בפנים שלך “. זה באמת סוף מושלם.
אבל, זה לפעמים קלישאה. ובוודאי שאין בו את האדרנלין והבלתי צפוי של סרטו של ווהן. אני חושב שאם שני הסרטים היו צולמים, והטוב מכל אחד היה מרכיב יחד, היה יוצא סרט מושלם.

Exit mobile version