סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פשלות מצחיקות בטקסי אוסקר

טקסט אוסקר הוא פסגת עונת הפרסים של תעשיית הקולנוע. לרוע המזל, כמעט בכל שנה יש פשלות ותקריות, לפעמים מצחיקים ולפעמים לא ממש. להלן כמה מהפשלות הידועות ביותר לשמצה בהיסטוריה של הפרסי פרסי אוסקר שממש גנבו את ההצגה.

הסטירה של וויל סמית’ (2022)

במרץ 2022, הנושא הזה הפך לוויראלי והיה בתשומת לב התקשורת במשך זמן רב. בגאלה של 2022, וויל סמית’ עלה לבמה וסטר לכריס רוק לאחר שעשה בדיחה לא הולמת על התספורת הקצרה מאוד של אשתו, השחקנית ג’דה פינקט סמית’, הסובלת מהתקרחות. דקות לאחר מכן, הוענק לוויל סמית’ פרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט המלך ריצ’רד.

לה לה לנד נגד אור ירח (2017)

עוד רגע בלתי צפוי ומעורר ויכוחים חריפים קרה ב-2017, כאשר לה לה לנד הוכרזה בטעות כזוכה הגדולה של הסרט הטוב ביותר, במקום הזוכה האמיתית, Moonlight. הסצנה שלאחר מכן נראתה ישר מתוך קומדיה, כשהצוותים של שני הסרטים מסתובבים על הבמה באווירה מלאת בלבול.

Faux Pas של ג’ון טרבולטה (2014)

ג’ון טרבולטה סיפק את אחד הרגעים הכי לא צפויים ומצחיקים כשחשב שחשב את אידינה מנזל לאדל דאזים בדיוק כשהיא עמדה לעלות לבמה כדי לבצע את Let It Go, השיר האיקוני של Frozen. התיק הלשוני הזה הפך ויראלי.

המחאה של מייקל מור (2003)

כשמייקל מור זכה באוסקר לסרט התיעודי הטוב ביותר על באולינג לקולומביין, הוא השתמש בבמה כדי לפתוח במתקפה עזה על הנשיא ג’ורג’ בוש ומלחמת עיראק. תגובת הקהל, תערובת של מחיאות כפיים וקריאות בוז, הדגימה עד כמה הדעות יכולות להיות חלוקות כאשר הפוליטי פולש לעולם האמנות.

הנפילה של ג’ניפר לורנס (2013)

ג’ניפר לורנס מעדה על המדרגות לבמה כשהתכוננה לקבל את האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב-Silver Linings Playbook. למרות התקרית, היא הגיבה בהומור והמשיכה בנאום הקבלה שלה.

The Streaker (1974)

במהלך הטקס של 1974, בזמן שדיוויד ניבן היה על הבמה כדי להציג את אליזבת טיילור, שהייתה אמורה להכריז על הזוכה בסרט הטוב ביותר, אדם עירום לחלוטין, רוברט אופל, הפתיע את הקהל והצופים כשרץ מאחורי המנחה. התקרית הזו הפכה את אופל ל”סטרייקר” הראשון והיחיד בהיסטוריה של פרסי האוסקר.תגובתו של ניבן לאירוע הבלתי צפוי הזה זכתה לתשואות.

תקרית “אליה קאזאן” (1999)

כשאליה קאזאן זכתה לכבוד באוסקר על מפעל חיים, החלטת האקדמיה עוררה סערה. מחלוקת סביב ההחלטה לכבד את קאזאן נוצרה בעקבות עבודתו עם ועדת הפעילות הלא-אמריקאית בשנות ה-50, כאשר סיפק את שמותיהם של עמיתים החשודים בהשתייכות קומוניסטית. בטקס, רבים מהנוכחים בחרו להישאר לשבת במחאה כאשר קאזאן קיבל את הפרס.

תקרית אנג’לינה ג’ולי וג’יימס הייבן (2000)

אנג’לינה ג’ולי קיבלה את האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר על הופעתה בסרט “נערה, מופרעת” בשנת 2020. באירוע, היא חלקה נשיקה עם אחיה, ג’יימס הייבן, ואמרה בנאום הקבלה שלה שהיא “כל כך מאוהבת” בו . התקרית עוררה מחלוקת רחבה בתקשורת.

הבלגן של סמי דייויס ג’וניור (1964)

בשנת 1964, סמי דייוויס ג’וניור הוכנס למצב מביך כשהכריז בטעות שעצור את העולם – אני רוצה לרדת הוא הזוכה בעיבוד הלהיט הטוב ביותר, במקום הזוכה האמיתי, “טום ג’ונס”. הטעות תוקנה בזירה במהירות, אך האירוע נותר בזיכרון הקולקטיבי.

מפריע לנאום של רוג’ר מור (1985)

בשנת 1985, רוברט אפשטיין זכה בפרס האוסקר לסרט התיעודי הטוב ביותר עם The Times Of Harvey Milk, סרט על חייו של פעיל זכויות הלהט”ב הארווי מילק. במהלך נאום הקבלה שלו, המיקרופון של אפשטיין נתקע וכובה בדיוק כשהעלה את חשיבות זכויות הלהט”ב, מהלך שגרר ביקורת רחבה.

נאום הקבלה של ונסה רדגרייב (1978)

ונסה רדגרייב זכתה בפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט “ג’וליה” בשנת 1978. במהלך נאום הקבלה שלה, היא גינתה את “הציונים המרושעים”, מתחה ביקורת על מפגינים שהתנגדו למועמדותה בגלל תמיכתה בעניין הפלסטיני. הערותיה עוררו ויכוחים סוערים.

סת’ מקפרלן – “ראינו את הציצים שלך” (2013)

סת’ מקפרלן, מנחה פרסי האוסקר לשנת 2013, עורר מחלוקת עם המספר המוזיקלי שלו “We Saw Your Boobs”, בו הזכיר שחקניות שחזהן נחשפו בסרטים. רבים ביקרו את הרגע כחסר טעם וסקסיסטי.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

 

Exit mobile version