סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ארגייל (2024) Argylle

ארגייל היא קומדיית אקשן על ארגון פשע מחתרתי מרושע. תכירות סיפור ריגול של סופרת בשם אלי קונווי שנכנסת להרפתקה במקרה וחייבת להתמודד עם מרגלים, מתנקשים ופושעים אכזרים. כאשר איידן המרגל, מופיע כדי להציל אותה מחטיפה או מהרג, אלי והחתול האהוב שלה אלפי נקלעים לעולם סמוי שבו שום דבר, ואף אחד, הוא מה שזה נראה.

ארגייל לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 3]

הביקורת של אלון לסרט ארגייל

כנראה יש הרבה צופים שיהנו בסרט ארגייל כי הוא מציע תמהיל כוכבים מלא בפוטנציאל (הנרי קאוויל וג’ון סינה בתפקידים דקורטיביים, בריאן קרנסטון בתפקיד שלילי, ברייס דאלאס הווארד, סם רוקוול ודואה ליפא בתור הדובדבן שבקצפת), אקשן נפיץ, אפקטים מיוחדים וטוויסטים של מצב פנטזיה, הכל נעשה בקפדנות. והנחת היסוד – זו של מחברת כמה רומני ריגול פופולריים מאוד שנגררת לסכסוך עולמי כשהרומן האחרון שלה מאיים לחשוף ארגון מרושע – משכנעת.
זהו סיפור “דג מחוץ למים”, ביטוי המשמש את האמריקנים כדי לתאר את סוג הסרט שבו דמות בעלת קיום ארצי ביותר נזרקת לתוך הקשר לא מוכר, ומאפשרת לאדם רגיל לחוות חלק מחוויות יוצאות דופן. ובכך מציעים אסקפיזם ומחזה לציבור.

באנגלית, argyle פירושו “משובץ” או “משובץ” (מילה שהגיעה אלינו דרך צרפתית, כאשר “ecossais” פירושו למעשה “סקוטי”). בסרטו של ווהן, ארגייל הוא מרגל העל, גיבור הרומנים של אלי שמתעקש לפלוש, בפרשנותו של הנרי קאוויל, ל”מציאות” של המחבר על המסך. והרעיון להפוך לסופרת עם עודף משקל (כבר לא טוב לדבר על משקלן של שחקניות, אבל נראה שלהווארד יש בערך 15 קילוגרמים יותר מאשר בסדרת פארק היורה), חרדתי ואירופובי, שמנהל את הקיום הכי מביך עם אלפי החתול, בגיבורת פעולה, בהחלט יש פוטנציאל קומי. למרבה הצער התסריט שכתב ג’ייסון פוקס הוא כל כך רשלני עם אמינות שארגייל הופך בהדרגה ממצחיק למזעזע.
כמובן, זו ציפייה לא מציאותית לצפות לאמינות מסרט כמו ארגייל. עם זאת, זהו סרט בו הגיבורה יוצאת ללא פגע לאחר שנאבקה במשך עשר דקות בבריכה של נפט גולמי. או שהיא משתמשת בשני סכינים כדי להפוך את המגפונים האופנתיים שלה לגלגיליות ואז שורפת אותה א-לה-סוריה בונלי על הרצפה (מתכת, לא קרח, ליתר דיוק) של אוניית אוקיינוס…

כשהרוב המכריע של הסרטים עושים את המיטב לא אם חוסר האמון של הצופה יותר מדי לדאוג, ארגייל נוסע ישר בכיוון ההפוך, עם תוצאות שיש להן כל סיכוי לקטב את הקהל.
באופן אישי, אני חושב שמת’יו ווהן צפה בסדרת שרק ורצה סרט עם הנסיכה פיונה בשר ודם (הגרסה הלילית) בליווי האיש חסר הנעליים. כעובדה אחרת, אלפי הוא למעשה ה-Scottish Fold של הבמאי ואשתו, קלאודיה שיפר המפורסמת, נעזרה רבות באפקטים מיוחדים של CGI. למרבה הצער, התוצאה הסופית סובלת מהפיתולים הרבים השוחקים את חוסר האמפתיה שיש לכם לדמויות, והסוף בא יותר כמו אנחת רווחה מאשר סיפוק.

Exit mobile version