סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

נשארים לחג (2024) The Holdovers

נשארים לחג  היא קומדיה לכל המשפחה שמציג את סיפורו של פול הונהם (פול ג’יאמטי), מורה להיסטוריה קטנוני בבית ספר פרטי מבודד. המורה נאלץ להישאר בקמפוס במהלך החופשות עם תלמיד בעייתי שאין לו לאן ללכת.

נשארים לחג  לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נימצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של לילך לסרט נשארים לחג

למרות שהסרט נשארים לחג זכה לקבלה נלהבת מאז הקרנת הבכורה העולמית.נשארים לחג הוא אחד מאותם סרטים שעדיף שתתקלו בהם במקום שימליצו לכם עליהם כחובה, אבל עדיף לראות אותו מומלץ בסביבות החגים מאשר לגלות אותו מי יודע. מתי או לא לגלות אותו בכלל. הפעולה מתרחשת בדצמבר 1970, כשבית ספר תיכון עם פנימייה אוחז בקדחת החגים. התלמידים מתפארים ביעדים האקזוטיים שאליהם יבקרו בחופשה עם משפחותיהם העשירות, אך חלקם הם החזקות הטיטולריות, כלומר אלו שנשארות בפנימייה במהלך החופשה. הם יטופלו על ידי המורה התובעני והסרקסטי פול הונהם (פול ג’יאמטי) והטבחית מרי (ד’ויין ג’וי רנדולף), שבנה מת זה עתה במלחמת וייטנאם.

אלכסנדר פיין כנראה התחיל לכתוב את התסריט לסרט הזה כשהוא רוצה בית לבד לקהל המבוגר. וזה בדיוק מה שהם נשארים לחג, עם עירוי נדיב של Dead Poets Society. כמו בבית לבד, הבידוד של הגיבורים משנה את החוקים והציפיות, מזמין מצד אחד כמה שיעורים על החיים (ללא קשר לגיל הנמען) והתקרבות. ההולדות גורמות לכם לא רק להעריך או לגלות מחדש את רוח החגים, אלא גם לפנות אל יקיריכם ולא לתת להם מתנות, אלא את תשומת הלב, האמפתיה והסבלנות שלכם, שהשפעתם המיטיבה לטווח ארוך עולה על כל סיפוק שהם יכולים – הוא מיוצר על ידי מי יודע איזו מתנה קנה במכה אחת.
נשארים לחג מציע כמה מערכות יחסים מלאות פוטנציאל. מצד אחד, יש לנו את פול השותק, מורה שמתעב את תלמידיו לא רק בגלל שהם עצלנים ויוצאים מדעתו, אלא בעיקר בגלל שלמרות שהם עצלנים ויוצאים מדעתו, עתידם מובטח בזכות השפעות של משפחותיהם שיהפכו אותם לאליטה של ​​מחר. מהצד השני יש לנו את התלמידים, במיוחד את אנגוס (דומיניק ססה), שיכול להיות החביב על המורה אם הוא היה רוצה שיהיה לו מועדף. הגישה המאולצת לחג המולד גורמת לפול לגלות שחייו של אנגוס אינם כל כך נקיים ממכשולים, ואנגוס מגלה שמאחורי המראה הלא מסביר פנים והצורב, לב גדול פועם בחזהו של פול.

לצד השניים נמצאת מרי, שמנהלת את מטבח הפנימייה ביד ברזל וסובלת בשתיקה בגלל אובדן בנה. הכאב שלה, הכאב הגדול ביותר שניתן להעלות על הדעת, הוא כמו מראה לבעיותיהן של הדמויות האחרות, מזמין יחס של חוסר שביעות רצון והתאמה מחדש של ציפיות. בקרבת האובדן האדיר הזה, פול ואנגוס (ועמם, אנחנו, הצופים) לומדים שבדידות או חג המולד שמבלה הרחק מהמשפחה הם לא חוסר מזל. יתרה מכך, שהם יכולים להפוך לקרקע פורייה לסנכרן את הבדידות שלנו ולהציע נחמה זה לזה, לא משנה כמה הבדלים מפרידים בינינו.
לעתים רחוקות אתה מוצא סרט אמריקאי עם מסר מועיל יותר (באנגלית יש את המילה המושלמת, בריאה, להעריך את מהות המסר הזה, אבל בעברית אין לנו תרגום מושלם), לכן אני ממליצה לך בחום לנסוע שעתיים בחורף 1970, הזדמנות מושלמת להפעיל מחדש סיסמה מפורסמת ורודפת של העשורים האחרונים: “לחג המולד, תהיה טוב יותר!”

Exit mobile version