סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מאדאם ווב (2024) Madame Web

מאדאם ווב היא קסנדרה ווב, פרמדיקית במנהטן שיש את הכוח של ראיית רוח. מאדאם ווב נאלצת להתמודד עם אמיתות כואבות מעברה שלה. היא יוצרת ידידות עם שלוש צעירות עם עתיד מזהיר לפניה… אבל היא חייבת לשרוד את ההווה.

מאדאם ווב לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של אלון לסרט מאדאם ווב

אני לא אומר שמאדאם ווב הוא סרט נהדר, וגם לא שהיציאה לקולנוע תמחק באורח קסם את העובדה שהקהל העולמי התגבר על הקסם שלו מסרטי גיבורי על. יחד עם זאת, מאדאם ווב לא לגמרי ראויה לכרוניקות הרות אסון של מבקרים אמריקאים וברגע שלא הולכים לקולנוע עם ציפיות גבוהות מדי, זה עשוי למשוך אותך עם שילוב הכוח הבנות שלו, השחקן הצרפתי-אלג’יראי טהר רחים בתפקיד השלילי, כמה הבטחות הקשורות להופעה אפשרית של הדמות הטיולרית בסרטי ספיידרמן, אבל גם עם ההזמנה לא לשפוט את שלנו ההורים בדרישות יתר.
לאחר הקדמה שבה אנו רואים חוקרת בהריון (קרי ביש) מחפשת זן מסוים של עכביש בג’ונגל האמזונס ב-1970, הפעולה נעה שלושה עשורים מאוחר יותר, כאשר קסנדרה ווב (דקוטה ג’ונסון) היא פרמדיקית בניו יורק.

לאחר שהצילה את הניצול מתאונה על הגבול, הגיבורה מתרסקת במכוניתו במים המקיפים את המטרופולין האמריקאי ויש לה חווית כמעט מוות שמפעילה את מתנת התחושה המוקדמת שלה. במקביל, איש העסקים יחזקאל סימס (טהר רחים) נרדף על ידי חזון מהעתיד, כאשר שלוש נשים בעלות כוחות-על פינה אותו והורגות אותו. כדי למנוע את הסכנה הזו, סימס אוחז בטכנולוגיה מהפכנית (אנחנו מזכירים לכם שהפעולה מתרחשת בשנת 2000) שמנסה למצוא ולהרוג אותם לפני שהם מקבלים את הכוחות שלהם. כמובן, לא עובר זמן רב עד שקסנדרה ויחזקאל מגיעים לעימות בין חיים ומוות.
כן, מאדאם ווב הופכת ל-Mean Girls בשלב מסוים, כאשר קסנדרה מגלה את הנערות (סידני סוויני, סלסט אוקונור ואיזבלה מרסד) בחזונו של יחזקאל ומנסה להגן עליהן. האינטראקציות בין השלושה הן חלקים שווים צווחנים, מעצבנים וקלישאתיים, עד כדי כך שאתה מייחל בשלב מסוים שהטכנולוגיה של יחזקאל תעבוד והאנטגוניסט יהרוג אותם מהר יותר. אבל, ברגע (מאוד) מאוחר, השלושה הופכים מהמתבגרים הכי מיוחסים שתראו השנה בקולנוע לסיידקיקים אמיתיים של מאדאם ווב והסרט יכול סוף סוף לרתק.

בבימויו של S.J. Clarkson הבריטית (אנטומיה של סקנדל), מאדאם ווב מסמנת את כל המקומות הנפוצים של סיפור מוצא, אך מוסיפה את מערכת היחסים הנעדרת המצורפת בין הגיבורה לאמה, קונסטנס, שמתה בלידתה. קסנדרה, יתומה שגדלה במערכת הרווחה, מעולם לא סלחה לאמה שסיכנה את חייה כדי לגלות זן של עכביש שיכולותיו יכולות להצליח ברפואה העולמית. הבטן של הבהלה לכאורה הזו לידע והאופן שבו הגיבורה בסופו של דבר סולחת לאמה מצילה חלקית את מאדאם ווב מהשכחה מיידית. עם זאת, מאדאם ווב יכול היה להיות סרט הרבה הרבה יותר טוב.
אם מאדאם ווב לא נראית כאופציה טובה ליום האהבה, כל אחד חוץ ממך עדיין על המסכים. בשני הסרטים מככבת סידני סוויני, שבשנים האחרונות הצליחה להשיג הופעות בכמה מהסדרות והמיני-סדרות המוערכות ביותר כמו אופוריה, חפצים חדים, הלוטוס הלבן וסיפורה של שפחה.

Exit mobile version