סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

כוחות מיוחדים (2011) Forces spéciales

הסרט כוחות מיוחדים מתרחש באפגניסטן כאשר העיתונאית הנודעת אלזה קזנובה (דיאן קרוגר) נקלעת למארב על ידי חוטפים חסרי רחמים, שהורגים את בן לוויה מיד ולוקחים אותה למחבוא של הטליבאן. על מנת לכפות את נקודת המבט שלהם, החוטפים מכריזים על הריגתה. מול ההוצאה להורג, אלזה שם כל תקווה לישועה ביחידה מובחרת של כוחות מיוחדים.

לאחר שיחידת הקומנדו של כוחות מיוחדים מצליחה לחלץ אותה, עליהם ללכת במסלול דרך אזור הנשלט על ידי שבטים מקומיים בפקיסטן. האוכלוסייה המדוברת מגיבה בחשדנות ומרגישה מוטרדת משכירי החרב החמושים בכבדות, זרים למקום, החוצים את שטחם. כעת על אלזה והמצילים שלה להילחם על חייהם…

כוחות מיוחדים לצפייה ישירה, הסרט המלא מדובב ברוסית עם אפשרות להגדרת כתוביות בעברית או בכל שפה אחרת.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

הביקורת של יניב לסרט כוחות מיוחדים

ראיתי את הסרט בזמנו בקולנו שעכשיו מחדש באתר זה. אני לא יכול להגיד שהשחקנים שיחקו טוב, אבל הבעיה הייתה שלא היה להם הרבה מה לשחק…. לתסריט יש הרבה בעיות לוגיות. בסך הכל, הסרט גורם לך לייחל ש”הכוחות המיוחדים” האמיתיים היו הרבה יותר חכמים מהצוות המוצג.
לא ברור מדוע ראש הטליבאן נחוש כל כך לרדוף אחרי העיתונאי, לשם כך תוך שימוש במספר רב של אנשים (שנראה שיצאו מהאדמה שבה מתו האחרים) ותחמושת – באמת לא היה להם מה לעשות. ?!

ראש הכוחות המיוחדים מקבל כל מיני החלטות הרות אסון ולמען האמת לא סבירות שהורסות את אנשיו – לא אפרט כאן כדי לא לקלקל את הצפייה בסרט למי שעוד לא ראה, אבל יש הרבה סצנות מטופשות שהגיעו לשיא בסצנה בכפר. התוכנית של צוות ה”מומחים” היא לחצות הרים בגבהים של למעלה מ-3000 מטר.
לאחר שהם חצו את ההרים המשתרעים על פני שטח עצום הפסגה, הם מתגלים שוב על ידי הטליבן!!!! כלומר, הכניסו אותם לשם כי לא הייתה להם דרך לדעת בדיוק לאן הם הולכים – זה טיפשי!
בסוף שני חברי “החיילות המיוחדים” הנותרים מחלצים על ידי חבריהם – הם אפילו מצליחים לחייך ולקום! חי בצרפת! ובכן, למה הפטיסרה הייתה אני יכול לתת רק 3 כוכבים אבל בטוח שאחרים יגידו שהוא סרט שמגיע לו יותר.

Exit mobile version