סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הסופר אקסית שלי (2006) My Super Ex-Girlfriend

הסופר אקסית שלי היא קומדיה מדע בדיוני, פרודיה לגיבורי העל. פרידות הן אף פעם לא קלות, אבל לפעמים הן מתבררות כמסוכנות ממש. מאט סונדרס (לוק ווילסון) משוכנע שמצא את חברתו המושלמת בדמותה של ג’ני ג’ונסון היפה (אומה תורמן). עם זאת, מה שמאט לא יודע הוא שג’ני אינה אישה רגילה, אלא G-Girl, ישות שניחנה בכוחות על טבעיים.

לאחר זמן קצר, מתייסר מהקנאה והרכושנות של חברתו החדשה, מאט מחליט בצער לעזוב אותה. אבל איך נפטרים מאישה שיכולה לעוף, להרים מכונית ביד אחת ולחורר את הפלדה הקשה ביותר במבט אחד בלבד?
ג’ני / ג’י-גירל נקמה בכך שהיא משחררת את זעמה על מאט, עושה כל שביכולתה כדי להרוס את רומן האהבה החדש שלו עם חברתו למשרד, האנה לואיס (בגילומה של אנה פאריס). מכיוון שמאט קרע את ליבה, ג’ני תעשה הכל כדי להרוס אותו.

הסופר אקסית שלי לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט הסופר אקסית שלי

הסופר אקסית שלי הוא סרט טוב לצפייה כשאתה מטען מצברים אחרי יום עמוס בעבודה. אין לו קומדיה נהדרת, אבל יש בו כמה רגעים חמודים, ואתה נשאר עם חיוך על הפנים בסוף.
לאחר תקופה ארוכה של הפסקה, כאשר עסק בקולנוע יותר כמפיק, חוזר הקולנוען איוון רייטמן ב-2006 למקצוע הבמאי הבסיסי שלו, לוקח על עצמו את הפרויקט של קומדיה רומנטית עם גיבורת על סקסית. עשר שנים קודם לכן היו שמועות שהוא מפיק וביים סרט של וונדר וומן, אבל רייטמן נשר שלוש שנים לאחר מכן מסיבות לא ידועות.

הסופר אקסית שלי נתפס כגרסה קומית-רומנטית של סרטי גיבורי על, שבה אדריכל ביישן (בגילומו של לוק ווילסון) מתחיל מערכת יחסים רומנטית עם ג’ני ג’ונסון המסתורית (אומה תורמן) ולומד שהיא ג’י – ילדה, אישה שרכשה כוחות על טבעיים מחשיפה לקרינה הנפלטת ממטאוריט.
התערובת של פנטזיה וקומדיה שהפכה את ריטמן למפורסם 20 שנה קודם לכן ב”מכסחי רפאים” (1984) לא מצליחה לעמוד בטענות בשל התסריט השטחי, הפעולה הבלתי מתקבלת על הדעת (אפילו עבור סרט פנטזיה!), של הסוף החמצה.

וניצול לרעה של קלישאות סקסיסטיות. בנוסף, נראה כי תעלוליו של לוק ווילסון כמעט ולא תואמים את הרומן ההיסטרי של אומה תורמן, ללא כימיה בין שני השחקנים שנראים כמשחקים בדמויות שונות.
לסרט חסר רעיון מנחה לכוון אותו לכיוון זה או אחר, כשהוא דווקא אוסף של רגעים קומיים שהם קצת מצחיקים אם מוציאים אותו מהקשרם. אם אתה רוצה כיף לא מזיק שיגרום לך לשכוח את דאגותיך היומיומיות ולהוציא אותך מהשגרה שלך, “הסופר-אקס-גירלפרנד שלי” יכולה להיות בחירה נוחה, שכן תישאר עם חיוך על הפנים בסיום הצפייה.
4 כוכבים מצידי.

Exit mobile version