סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים 2024

סרטים 2024 מביאים לקולנוע, טלוויזיה ומקווים גם יוטיוב סרטים חדשים לכל הטעמים של חובבי סרטים לצפייה ישירה. למרות השפעתן של השביתות בהוליווד, נראה שנת 2024 הולכת להיות שנה עשירה בשוברי קופות ומבטיחה סרטים מומלצים בכל הג’אנרים, החל מסרטי פעולה, מדע בדיוני ועד קומדיות רומנטיות.
יש לקחת בחשבון שקשה למצוא סרטים 2024 ביוטיוב ובגלל זה נוכל לפרסם רק טריילרים. אם מצאתם סרטים חדשים ביוטיוב תוכלו לכתוב בהערות.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

איזה סרטים חדשים נוכל לראות בשנת 2024

להלן חלק מהסרטים הטובים ביותר שאנו מצפים להם בשנת 2024. חלק מהסרטים הופקו בשנה שעברה אבל בישראל יצאו לאקרנים בשנה זאת.
אם רוצים להשלים את הרשימה תכתבו למטה בהערות.

רוכבי האופנוענים – The Bikeriders

הוונדלים הוא מועדון רוכבי האופנוענים מהמערב התיכון. הסרט בוחן את הפיכתה של הקבוצה מכנופיית אאוטסיידרים חובבי אופנועים לישות עם גוונים מרושעים יותר. רוכבי האופנוענים זכה לביקורות חיוביות לאחר הקרנות בפסטיבלי קולנוע כמו טלורייד ולונדון. בסרט מככבים אוסטין באטלר, ג’ודי קומר וטום הארדי.

 

 

חולית: חלק 2 – Dune: Part Two

חולית: חלק  היה מתוכנן לצאת לאקרנים בשנה הקודמת אבל הסרט נאלץ להתעכב עקב שביתות הוליווד. למרות שהסרט הושלם ותיאורטית ניתן היה לצאת לאקרנים כמתוכנן, הכוכבים לא הורשו לבצע פעילות קידום מכירות במהלך השביתה, מה שהוביל לדחיית הסרט לשנה הבאה.
הסרט הראשון זכה להצלחה מרהיבה. פרק שני זה צפוי לחקור את החלק השני של הרומן האפי של פרנק הרברט. טימותי צ’אלמט וזנדיה חזרו. וחברי השחקנים החדשים כוללים את פלורנס פו בתור הנסיכה אירולאן.

 

דדפול 3 – Deadpool 3

דדפול, האנטי גיבור עשוי להיות חריג בקרב כוכבי הקומיקס שהובאו למסך הגדול. בסרט ההמשך דדפול 3 שעדיין לא היה שם, ריאן ריינולדס חוזר בתור דדפול ויו ג’קמן מצטרף לצוות השחקנים כשהוא חוזר לתפקידו כוולברין מהסדרה ‘אקס-מן’.

אזור העניין – The Zone of Interest

אזור העניין הוא סיפור השואה של הבמאי יונתן גלזר שבוחן את האירועים דרך עדשת חיי המשפחה היום-יומיים של מפקד מחנה הריכוז אושוויץ. בעיבוד רופף מהרומן מ-2014 מאת מרטין אמיס, הדגש על הבנאליות של הרוע מעלה שאלות קשות לגבי איך אנשים רגילים לכאורה יכולים להיות מעורבים במעשים מרושעים כאלה. עם בניית מומנטום מהבכורה שלו בקאן, הסרט יכול להצליח במיוחד בבפטאס ובאוסקר.

 

 

הקול בראש 2 – Inside Out 2

הקול בראש 2 הוא המשך לשובר הקופות מאולפני פיקסאר, שממחיש כיצד ריילי בת ה-11 הושפעה ונשלטה מהרגשות המצויים במוחה: שמחה, כעס, פחד, גועל ועצב. בסרט ההמשך הזה, ריילי גדלה ועכשיו היא נערה. לפיכך, נראה שהאתגרים שלה גדלים עם הופעתו של רגש חדש – חרדה.

ילדות רעות – Mean Girls

ילדות רעות ראה כמה עיבודים בעשורים האחרונים. הסרט הוא נוצר במקור בהשראת הספר, ששימש חלקית כמקור לסרט הקומדיה המצליח משנת 2004. הסרט הזה נודע בזכות החקירה המצחיקה והבלתי נשכחת שלו של לחצים חברתיים של קבוצות עמיתים ותיכון. מאוחר יותר הוא הפך למחזמר בברודווי. כעת היא מתכוננת לעיבוד קולנועי חדש. טינה פיי, המחברת והשחקנית הראשית של הסרט המקורי, חוזרת לתרום לפרויקט זה לאחר שני עשורים.

 

American Fiction

ג’פרי רייט מככב כסופר שמתקשה ליצור עניין בספריו על ההיסטוריה היוונית. העורכים שהוא צריך להתמודד איתם מתעניינים רק בסופרים שחורים שכותבים סיפורים שחורים קלישאתיים. מתוסכל, הוא מנסה לבייש אותם על ידי כתיבת ספר מלא בסטריאוטיפים על אנשים שחורים – אבות מרושעים, מוזיקת ​​ראפ, סוחרי סמים וכו’.
אבל נדהם ונחרד כשהיא הופכת להצלחה אדירה. סרט הבכורה של הסופר-במאי קורד ג’פרסון זכה בפרס העליון בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו. כל זוכה בפרס זה בעשר השנים האחרונות קיבל לאחר מכן מועמדות לסרט הטוב ביותר. הסרט הזה לא צפוי לשבור את הרצף הזה.

מאת: Reviewer

Exit mobile version