סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

רק לא אתה (2023) Anyone But You

רק לא אתה היא קומדיה שמצליחה להעלות חיוך אמיתי וליצור רגעי שמחה באמצעות נרטיב פשוט אך שובה לב. בעיבוד מקורי למחזהו של שייקספיר הרבה מהומה על כלום, גלוק ושותפה לכותבת אילנה וולפרט מציגים בפנינו סיפור עכשווי המשלב בזריזות הומור ורומנטיקה.

אחרי דייט ראשון מוצלח מאוד, המשיכה בין בי ובן דועכת. לאחר מכן השניים נפגשים שוב במפתיע בחתונה באוסטרליה, שם הם יעשו מה שכל אדם נורמלי היה עושה: להתנהג כאילו הם זוג.

רק לא אתה לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4]

הביקורת של לילך לסרט רק לא אתה

הסיפור של רק לא אתה מתפתח בצורה קומדיה רומנטית טיפוסית משהו: בי (מגולמת על ידי סידני סוויני), סטודנטית למשפטים, ובן (גלן פאוול), עובד כספים, נפגשים במקרה בבית קפה. הניצוץ ביניהם הוא מיידי ונראה שהיום שלהם יחד מנבא את תחילתו של סיפור אהבה. עם זאת, הדברים מקבלים תפנית בלתי צפויה כאשר בי שומעת הערה פוגענית מבן ומחליטה להיעלם מחייו. במהלך הסרט, בי ובן מוצאים את עצמם בנסיבות בלתי צפויות הקשורות לחתונה של אחותה של בי האלי עם אחותו של פיט קלאודיה. הדינמיקה בין הדמויות מסובכת בגלל המראה של שותפיהן לשעבר, מרגרט וג’ונתן.

כוחו של הסרט טמון בדרך הטבעית והמחושבת שבה הדמויות מפותחות. לסוויני ולפאוול יש כימיה בלתי ניתנת להכחשה על המסך שהופכת את האינטראקציות שלהם למהנות ומרתקות. הדמויות המשניות מוגדרות היטב ותורמות בהצלחה לדינמיקה של הסרט. אלכסנדרה שיפ וגאטה, בתפקידים של קלאודיה ופיט בהתאמה, מביאות מגע של הומור וספונטניות, והדלי רובינסון ומישל הורד (האלי וקרול) משלימות את התמונה המשפחתית המתוחה אך האוהבת.
אחד ההיבטים המדהימים של הסרט הוא האופן שבו הצליח הבמאי וויל גלוק לשלב את האלמנטים הקלאסיים ביצירתו של שייקספיר עם אלמנטים מודרניים, ובכך לבנות את הסיפור נגיש ומעניין עבור הקהל העכשווי. הדיאלוגים תוססים והומוריסטים, והתסריט מדגיש דמויות חזקות ועצמאיות, במיוחד במקרה של הגיבורה בי.

בסרט רק לא אתה, הדמויות בי ובן מייצגות שני עולמות שונים אך משלימים. בי, סטודנטית למשפטים, היא דמות נחושה שניגשת לחיים במנה של אירוניה. בן, למרות שהצליח בעולם הפיננסים, מסתיר את הספקות ואת חוסר הביטחון שלו מתחת לחיצוניות הבוטחת שלו.
האינטראקציה בין בי ובן הופכת לחילופי שורות מצחיקות שמשקפות בהדרגה את אישיותם ורגשותיהם. הרגע שבו הם נפגשים שוב בחתונה באוסטרליה מסמן שינוי בטון בסרט. בהקשר זה, בי ובן מוכנסים למצבים שמאלצים אותם להתעמת לא רק זה עם זה, אלא גם עם הפחדים והציפיות שלהם.
ככל שהסיפור מתקדם, כל דמות גדלה ומתפתחת. בי מתחילה להעריך מחדש את בחירות החיים שלה, בעוד בן מבין שהצלחה מקצועית היא לא צורת ההגשמה היחידה.
הבימוי של וויל גלוק ב”רק לא אתה” הוא עדות לשליטה שלו בשילוב הקלאסי עם המודרני. בגישה האנרגטית שלו, גלוק נותן לסרט קצב תוסס ומעבר הרמוני בין הרגעים הקומיים לרומנטיים. התסריט מפרש מחדש בצורה גאונית את עבודתו של שייקספיר עבור קהלים עכשוויים, שומר על המהות הקלאסית אך מוסיף טוויסט חדש ורלוונטיות עכשווית. Love Hate You יוצר איזון שהופך אותו לסרט מהנה וניתן לצפייה, המראה כיצד ניתן לעדכן ולהציג סיפורים קלאסיים באופן שפונה לקהל של היום.

בנוסף לסיפור הכובש והדמויות הכריזמטיות, רק לא אתה מציג מגוון מרהיב של הגדרות, מהמולת העיר ועד לשקט הטבע, הסצנות האורבניות, עם הנופים הדינמיים והמודרניים שלהן, מנוגדות עם הרגעים המבלה במסגרות טבעיות, שבהן השקט והיופי של הנוף נותנים הפוגה לדמויות ולקהל.
רק לא אתה בולט לא רק בסיפור ובמשחק של השחקנים, אלא גם בשימוש אפקטיבי באלמנטים ויזואליים וקוליים היוצרים ביחד סרט מצחיק ולפעמים מרגש. מגוון הנופים ופסקול שנבחר היטב תורמים משמעותית לאווירה האותנטית של סיפור האהבה בין בי ובן.
ההפקה היא קומדיה רומנטית מצליחה שעושה כבוד ליצירתו של שייקספיר תוך כדי אווירה רעננה ומודרנית. הסרט מצליח לשמור על אווירה נינוחה ומהנה גם ברגעיו הרציניים יותר, נגיש ומהנה למגוון רחב של צופים.

Exit mobile version