סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

יורשים (2018-2023) Succession

הסדרה יורשים עוקבת אחר משפחת רוי כאשר ארבע הילדים חושבים על הירושה כי הם מבינים שאביהם מתחיל להתכונן לפרישתו מהחברה. יוצרי הסדרה יורשים, HBO, התחילו בשנת 2018, הפרקים אחרונים שודרו ב-2023 ובזכות ההצלחה יתכן שתמשיך עונות נוספות.

יורשים לצפייה ישירה, לא ניתן למצוא פרקים מלאים ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסדרה יורשים

בחלק הראשון והשני של הסדרה יורשים נראה כי לוגן רוי הוא המבוגר היחיד בחדר, והדמויות האחרות, החל מבניו, כל כך קריקטוריות עד שהן נראות כמעט בלתי סבירות, והיחידה המוגדרת מעט יותר היא זה של הבן הצעיר, רומן – שעליו היה קירן קולקין הראשון שהיה מועמד לגלובוס הזהב – שחקן המשנה הטוב ביותר בהפקת טלוויזיה.
העונה הראשונה מתחילה בפרק פיילוט טוב מאוד, בבימויו של מארק מיילוד, רק כדי לרדת בעוצמה במהלך האקספוזיציה. אבל בסך הכל, אנחנו מתרגלים לדמויות, לא משנה כמה קשה להדהד עם הנושא (עולם האנשים העשירים ביותר), וכמה קשה להאמין לאבולוציה של הדמויות – במיוחד האח האמצעי, קנדל, בגילומו של ג’רמי סטרונג.

אבל מה שנראה לי בהתחלה כסאטירה די לא מוצלחת, הופך פתאום לטוב מאוד בסוף הסדרה הראשונה ובתחילת השנייה, עם שובו של הטייקון. אם לאחר סימני המחלה הראשונים, לוגאן רוי מתחיל להבין שהוא לא הכין את משפחתו (לא פסיכולוגית ולא מקצועית) לפרישתו, כעת נראה שהאיילון נחוש להכין את הירושה שלו בראש החברה, לאחר הגישושים הלא משכנעים. עם בניו.
רק בעונה השלישית מזרזף הסכסוך נגד הפטריארך המשפחתי, כשקנדל מנסה לנהל קמפיין (תקשורת במיטבו) נגד לוגן, אך גם לשמור את החברה בידי המשפחה, אך בהמשך מתעלם מעצותיו של עורכי הדין שלו ויועצי יחסי הציבור שלו. בסופו של דבר, כל הילדים מתאספים כדי להפיל את לוגן, שמחליט למכור את החברה. זאת כדי שבעונה רביעית, הנהנים ינסו לשים בול על העסק, כי הם רוצים יותר כסף.
לצערי לא ראיתי את עונה ארבע אבל מבטיחה להשלים את הביקורת אחרי שאצליח לצפות בה.
אפילו מה שראיתי זה מספיק כדי לתת לסדרה זו 5 כוכבים.

Exit mobile version