סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

גברים בחלל (1997) Starship Troopers

גברים בחלל הוא סרט מדע בדיוני שמתרחש מתישהו בעתיד, בבואנוס איירס. ארבעה צעירים, בנים ובנות, מתכוננים להיות קציני השירות הפדרלי. כרמן רוצה להיות טייס, קארל רוצה לעבוד במחלקת הייעוץ, ריקו ודיזי מתאמנים כחי”רים. האחרונים הופכים ליריבים, כי שניהם מאוהבים בכרמן.

הם אינם יודעים, עם זאת, כי סכנה גדולה מסכנת את קיומם של אנשים על פני כדור הארץ: התקפת חרקי הענק האלימים מכוכב הלכת קלנדתו. שנקלעו למאבק הקשה נגד היצורים האלה, הארבעה יגלו מחדש שמעל לכל הרגשות היא כוחה של ידידות וסולידריות אנושית.

גברים בחלל לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.7]

הביקורת של אלה לסרט גברים בחלל

גברים בחלל הוא עיבוד לרומן המדע הבדיוני של רוברט א. היינליין באותו השם (1959), “כוחות הכוכבים” מציג את מאבקם של בני האדם נגד זן של חרקים שתוקף את כדור הארץ במאה ה-23. הסרט מפתח את חלק האקשן יותר, מתעקש על הקרבות בפועל המתרחשים בכוכבי הלכת השונים של הגלקסיה ומזניח את ההיבט העתידני של החברה האנושית ברמה מתקדמת של אבולוציה טכנית-מדעית.
נראה כי כדור הארץ של המאה ה-23 נשלט על ידי תפיסה פוליטית פשיסטית מיליטריסטית, המקדמת חינוך בסגנון ספרטני ומעודדת מעורבות פעילה של אזרחים בפעולות ההתקפיות של הפדרציה הפלנטרית.

המבטאים הסאטיריים חסרים, מה שהופך את האווירה העתידנית של חברה טוטליטרית לחסרת תוכן. חוץ מזה, ההיבט העירוני של החיים הארציים אחרי מאתיים וחצי של אבולוציה הוא די חסר דמיון.
הסרט מאבד נקודות במחלקת המדע הבדיוני, אבל מנצח במחלקת הפעולה. ההכשרה הצבאית של אזרחים (ללא הבדל מגדר או גזע) והקרבות בפועל הם חדים ומקושרים היטב, נתמכים על ידי אפקטים חזותיים באיכות גבוהה. הדגש הוא על גבורה ועל הצורך של העם לתרום בעצמו למימוש התוכנית המדינית צבאית של הפדרציה. האוטופיה של חברה ארצית מאוחדת ומיליטריסטית, המכוונת להתפשטות קוסמית, לעומת זאת, אינה משכנעת אף אחד.
אהבתי את הסרט, ממליצה ונותן לו 4 כוכבים

Exit mobile version