סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

בריונות ברשת (2011) Cyberbully

בריונות ברשת הוא סרט דרמה לא פשוטה המשקף את התופעה המוכרת והיא בריונות ברשת האינטרנט. גם ילשים וגם המשפחה יכולים ללמוד הרבה מהסרט הזה. נערה עוברת התעללות על ידי בני כיתתה בעזרת מדיות חברתיתיות כאשר היא ואימה מנסות להתמודד מול התופעה הנוראית.

בריונות ברשת, הסרט המלא לצפייה ישירה עם תרגום בעברית מובנה

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט בריונות ברשת

קראתי נתון מדאיג שמראה ש-69% מהצעירים בבריטניה חוו צורה כלשהי של בריונות דיגיטלית. קמפיינים נגד בריונות דוחקים בבני נוער “להתרחק” מהתעללות באינטרנט, אבל עבור אלה שנקלעו לציפורניים של בריונות, הפניית גב לסחטנים אינה פתרון כלל. קייסי ג’ייקובס (מייזי וויליאמס) היא ילדה שחיה את הסיוט של כל מתבגר. הכל מתחיל לאחר שהאקר אנונימי מתכנן לפרסם את התמונות הפרטיות שלו. הנערה נחושה לסכל את תוכניותיו של ההאקר, אז היא מיד קופצת לפעולה. הסרט שואב השראה מעשרות מקרים מהחיים האמיתיים. כל האירועים המתוארים הם אמיתיים, קורים לבני נוער בנפרד.

הנערה נופלת קורבן לתוקפן באינטרנט והיא, כמו גם חבריה ומשפחתה, נושאים בתוצאות. טיילור היא בת 17 וילדה יפה שעוברת תקופה לא טובה מאחר שהוריה התגרשו לאחרונה והיא נעשתה מודעת עוד יותר לכך שהיא לא בין התלמידים הפופולריים בתיכון. אמה נותנת לה מחשב ליום הולדתה, וטיילור מתרגשת להכיר חברים חדשים באינטרנט. בזמן השימוש באתר רשת חברתית פופולרי, המתבגרת הופכת לבריונות, ואמון שלה בחברים וירטואליים מתנפץ. טיילור נהיית אובססיבית לגבי הפוסטים השליליים עליה באינטרנט ומתחילה להתרחק עוד יותר לתוך עצמה, לבודד את עצמה ממשפחתה ואפילו מחברתה הישנה והטובה, סמנתה. הילדה לא רוצה לצאת יותר מהבית, היא חוששת מהלעג של התלמידים האחרים ובסופו של דבר בוכה. ואז, טיילור לומדת שהיא לא לבד בכלל, שדברים דומים קרו לאחרים, כולל חבר לכיתה. אמה, קריס, מציעה הצעות לבית הספר ומבקשת שינויים בחוק המדינה כדי למנוע מבריונים מקוונים לייסר אחרים.
ציון 4 מתוך 5 – סרט שהצעירים כדאי לצפות בו

 

Exit mobile version