סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לבד עם ביגפוט (2020) Alone with Bigfoot

לבד עם ביגפוט מתאר את סיפורם של אב בשם דניאל ובתו פנדה שיוצאים למסע קמפינג כדי להתנתק מחייהם בעיר ולחקור את הטבע. אבל הדברים מקבלים תפנית פראית כשהם נתקלים בביגפוט האגדי. בהתחלה הם חושבים שזו מתיחה שובבה אבל לאט – לאט מתברר שהיצור המאסיבי הוא אכן אמיתי ואין לו שום כוונה להסתתר מהם. לא עובר זמן רב עד שהאב ובתו מבינים שחייהם בסכנה וחייבים למצוא את דרכם חזרה לציוויליזציה תוך התחמקות מהיצור המאיים.

לבד עם ביגפוט לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של גדי לסרט לבד עם ביגפוט

צפיתי בכמה וכמה סרטים עם ביטפוט וגם הסרט הזה לא שונה בהרבה מאחרים. מה שאהבתי במיוחד כאן זה אחד המרכיבים הבולטים ביותר בסרט – הצילום היפה. השממה מצטיירת כיפה ומסוכנת כאחד. יוצרי הסרט נאלצו לצלם בכמה מהשטחים המאתגרים ביותר, מה שהופך את הסרט לכובש מבחינה ויזואלית. הלוקיישן מרגיש אמיתי, והקהל יכול להתייחס למאבקן של הדמויות להימלט מהשממה.

יתר על כן, הסרט מתמודד עם נושאים כמו משפחה, הרפתקאות והישרדות. מערכת היחסים בין אב לבת משקפת את האהבה והקשר ביניהם. כשהם מתמודדים עם מצבים מסכני חיים, השניים לומדים לסמוך זה על זה כדי לשרוד. זוהי עדות לרוח האדם ומראה כיצד אנו יכולים להסתגל בתנאים קשים.
היבט נוסף שמייחד את הסרט הזה הוא ההומור הבלתי צפוי. שורות הומוריסטיות שהוסיפו בחוכמה של הכותבים, מספקות הקלה מהסצנות האינטנסיביות. האותנטיות וההומור של דניאל באטלר זוהרים בהופעתו, והסרט מרוויח מנוכחותו. ההומור משתלב יפה עם הסצנות המותחות והופך את הסרט לצפייה מרגשת.

הסרט הוא לא סרט ביגפוט הטיפוסי. זה לא מבעית או מפורש, מה שהופך אותו מתאים לכל הגילאים. זהו סרט ידידותי למשפחות שמבוגרים וילדים בטוח ייהנו ממנו. היעדר הפחדות או הקפיצה מעידים על יכולתו של הבמאי ליצור מתח מבלי להסתמך על טריקים או גימיקים זולים.
לבד עם ביגפוט הוא סרט משעשע ומעוצב היטב המציג את מסעם של צמד אב-בת בשטח לא ידוע. הצילום המעודן, הכתיבה החכמה והמשחק יוצא הדופן גורמים לסרט לבלוט. הסרט זמין בשירותי סטרימינג שונים, והוא צפייה חובה לכל מי שמחפש הרפתקה משפחתית מרגשת אך בריאה.

3 כובים ממני

Exit mobile version