סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

עמק הזאבים (2005) Wolf Creek

עמק הזאבים מבוסס על עובדות אמיתיות ומספר את סיפורן של ליז  וקריסטי, שתי בחורות בריטיות צעירות מעל גיל 20, משוגעות על טיולים. הן מתכוננים טיול במערב אוסטרליה, יחד עם בחור אוסטרלי בשם בן מיטשל. כולם נהנים ממסיבה אחרונה לפני הדרך. היום הראשון משעמם: מונוטוניות, התחממות יתר של המכונית, שירים, שיחות “כדי להכיר אחד את השני טוב יותר” וכיוונים על המפה. הם עוצרים ללילה בעיירה ובן מספר לבנות על כמה מיתוסים עירוניים הקשורים להופעת עב”מים באזור.
קריסטי וליז סקפטיות, אבל מפוחדות. כשהדלק נגמר, המטיילים עוצרים בתחנת דלק. קריסטי אומרת לבן שליז מחבבת אותו. בן כמעט נקלע לריב כשהנשים משמיעות הערות זימה על כמה נהגי משאיות. מתקדם בנוף מלא בגופות שרופות ותמרורים עם עקבות של יריות, אני מגיע לפארק הלאומי “נחל זאב”. הם מבלים את אחר הצהריים באכילה ובבילוי, וליז ובן מרגישים נמשכים זה לזה.

עם הזריחה, מוכנים לנסיעה, הם מבינים שהשעונים שלהם עצרו, ואז מגלים שגם המכונית לא רוצה להתניע. ברגע זה של פאניקה, ליז מבחינה בכמה אורות מתקרבים אליהם וצליל של משאית מכריז על המושיע שלהם, מיק טיילור. מיק מנומס אמיתי, בודק את המכונית שלהם ומשכנע אותם לגרור אותה למחנה שלו כדי להחליף את החלקים השבורים. לוקח שעות להגיע למחנה, מכרה נטוש, על המנהרות והצריפים שלו.
המטיילים מבשלים בתמורה לחלקי רכב ומים. מיק מספר להם על חייו כמדביר טפילים מקצועי, ואז מתקן את רכבם בזמן שהצעירים הולכים לישון.למחרת ליז מתעוררת מאוחר, כאילו מסוממת. הוא נמצא באחד הצריפים של המכרה, קשור ועם יבלות בפיו. הוא מצליח להשתחרר עם רסיס. הוא חומק החוצה אל המכונית. הוא מגלה את שק השינה של בן, מלא בדם. והוא שומע מוזיקה וצעקות מצריף. הסיוט התחיל…

עמק הזאבים לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version