סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אימה במצולות (2018) The Meg

אימה במצולות היא הרפתקה מדע ביונית עם השחקנים ג’ייסון סטאת’ם ולי בינגבינג שנמצאים בצוללת של צוות חוקרים. הם מותקפת על ידי יצור ימי ענק, שכידוע נעלם, וכעת הוא נותר פגוע בתחתית האוקיינוס ​​השקט, ללא מוצא לצוות. כשנותר מעט זמן, ג’ונאס טיילור (ג’ייסון סטאת’ם) – צולל הצלה מקצועי – מגויס להוביל את המשימה להציל את החוקרים ואת האוקיינוס ​​כולו מהאיום הבלתי ניתן לעצירה של כריש ענק פרהיסטורי המכונה מגלודון.

מה שאיש לא יכול היה לדמיין הוא העובדה שטיילור נתקל במפלצת לפני כמה שנים, במהלך משלחת למעמקי האוקיינוס. כעת, יחד עם סויין (לי בינגבינג), עליו להתמודד עם הפחד שלו ולסכן את חייו כדי להציל את היום, אפילו תוך סיכון להיתקל שוב בטורף הגדול בכל הזמנים.

אימה במצולות לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

לחץ כאן לסרט השני בסדרה – אימה במצולות 2: התהום (2023)

הביקורת של ערן לסרט אימה במצולות

בקושי ניתן למצוא שילוב נפיץ יותר מג’ייסון סטאת’ם וכריש פרהיסטורי, באורך 25 מטרים (להשוואה ויזואלית, בניין בן שמונה קומות). המג מספקת בדיוק את מה שהיא מבטיחה, בידור וריגושים, מבלי ליפול יותר מדי למלכודות המביכים, וזה הופך את הבכורה ב-10 באוגוסט לסיבה להנאה כנה וחסרת יומרות בקולנוע. הנה מה שאולי תאהב בסרט החדש הזה שבו ג’ייסון סטאת’ם לוקח על אויב שמתעלה עליו בכל המובנים.
אולי ראיתם את הקדימונים, אז אתם כבר יודעים שהפעולות של צוות חוקרים שנחושו להראות שתעלת מריאנה אינה הנקודה העמוקה ביותר על הגלובוס מובילות לשחרור של מגלודון, כריש פרהיסטורי ענק, לאוקיינוס. מים. לא יעבור זמן רב עד שהוא יתקוף את Mana One, תחנת המחקר התת-ימית, ואז יעשה את דרכו אל החופים הצפופים של החוף האסייתי. ברור שלג’ייסון סטאת’ם יש לומר במצב הזה, ולכן הוא והחוקרים יוצאים למשימה הקשה לחסל את היצור.

אתה יכול לצפות שהתרחיש יהיה מלא ברגעים מדהימים, אבל הדברים לא ממש כאלה. הבסיס לסרט הוא הרומן “Meg: A Novel of Deep Terror” שיצא לאור על ידי סטיב אלטן ב-1997, אשר בוחן באופן מציאותי מה ניתן לעשות אם כריש בסדר גודל כזה יוכל לתקוף בחופשיות במים בינלאומיים. לסרט לא חסרות בריחה שלא תיאמן (בסצנה אחת עור הכריש בלתי חדיר, בסצנה אחרת הוא נראה הרבה יותר מדי קל לנקב), אבל הוא גם לא מחבל בעצמו עם בחירות מפוקפקות כמו אלו בסדרת שרקנאדו.
מה ירתקה את הקהל במג הוא כושר ההמצאה של האינטראקציות בין הכריש לקורבנות האנושיים הפוטנציאליים שלו. בהתחלה האנטגוניסט הוא איום מוצע, אחר כך אנו רואים אותו במלוא הדרו, והגישה של הבמאי ג’ון טורטלטאוב משתנה באופן מהותי. מקרב במעמקים בין מג לצוללת אנו מגיעים אל פני השטח, ואז לצד חוף צפוף וכן הלאה, גודל הכריש מאפשר לצוות התסריט לדמיין מצבים מפחידים חדשים וחדשים. לא הייתם מצפים לזה, אבל הסרט עובד גם כמתח, אבל גם כעודף אלימות מדממת ומפורשת, שזה באמת עניין גדול.

בין כל כך הרבה רגעים נפיצים, אולי לא תשים לב לדיאלוגים הגרועים להחריד, לקווים החושניים והבלתי הגיוניים, לפרשנויות המוגזמות וכו’. אתה לא הולך לסרט הזה בשבילם, והם לא מה שתזכור אחרי שתעזוב. צוות השחקנים הבינלאומי משתמש במתכון ההוליוודי החדש, כשכל גזע ויבשת מיוצגים, החל מהסינית לי בינגבינג ורובי רוז האוסטרלית ועד פייג’ קנדי ​​ואולף דארי אולףסון האיסלנדי. גם אם האינטראקציות של הדמויות משאירות לרוב משהו לרצוי ולעיתים אף מקור להומור בלתי רצוני, חלק מההחלטות שלהן מפתיעות את הקהל, מציעות רגעים דרמטיים והופכות אותן ליותר מ”חטיפים” אפשריים עבור הכריש האכזר.
מה שאפשר לומר על אימה במצולות הוא שרק מעט שוברי קופות קיציים יכולים להתפאר בכך שהחל מנקודת הנחה מופרזת שכזו, הם מספקים כיף כה כנה. אתה קונה את הכרטיס כדי לראות את ג’ייסון סטאת’ם מתמודד מול אויב פי מאות מגודלו ויש לך כל סיכוי לא להתאכזב מהעימות.
ללא ספק מגיע לסרט זה 4 כוכבים.

Exit mobile version