סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אימה במצולות 2: התהום (2023) The Meg 2: The Trench

אימה במצולות 2: התהום הוא המשך הסרט הראשון בסדרה. הפעולה מתרחשת שש שנים לאחר אירועי הסרט הראשון. בעקבות הגילוי של המרכז האוקיאנוגרפי של היינאן של מגלודונים מתחת לתרמוקלינה בקרקעית האוקיינוס, הוטל על מדענים המעורבים בגילוי להרחיב את מחקרם בתעלה המסתורית.
שני שחקנים בין הטובים ביותר בעולם הקולנוע, ג’ייסון סטאת’ם ו-וו ג’ינג מובילים צוות מחקר חסר פחד בצלילה כדי לחקור את המקומות העמוקים ביותר של האוקיינוס.

המסע שלהם הופך לכאוס בלתי נתפס כאשר פעולת כרייה מרושעת מאיימת על משימתם ומאלצת אותם להיכנס למאבק הישרדות גבוה. מול מגלודונים ענקיים ושודדים בלתי פוסקים של הסביבה, הגיבורים שלנו חייבים להערים על הטורפים חסרי הרחמים במירוץ מותח נגד השעון.

אימה במצולות 2: התהום לצפייה ישירה, הסרט המלא לא ניתן למצוא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של ערן לסרט אימה במצולות 2: התהום

הכל סופר מקצועי בסרט אימה במצולות 2: התהום. מהצילומים מרחיקי הנשימה הפותחים את הסרט, כשהאקשן מתרחש על ספינת משא, ועד לצילומי הצוללות המחניקות, קטעי הפעולה ההמצאתיים, אתגרי הגיבורים וההצלחה ליצור מתח בכל צעד, זה ה- האיכות המפתיעה ביותר של הסרט.
לא פלא, עם במאי כמו בן וויטלי בראש, הידוע בסרטים כמו Free Fire (שמשך את תשומת ליבו של מרטין סקורסזה, שהיה שותף להפקתו), Sightseers (שהופק על ידי במאי שון המתים אדגר רייט), Kill List. וזכה לכינוי “הילד הנורא של הקולנוע הבריטי”. הפרק האחרון, על האי עם תיירים שיהפוך לחטיף למגלודונים, נראה לנו – עם זאת – מופרך: גם ברמת ההיגיון (היכן הופיעו הלטאות האכזריות על החוף?) וגם על ידי שינוי רשום – הטון היחסי, הרצינות של שלושת הרבעונים הראשונים מוחלפת כעת במלואה בהומור אפל.

ג’ייסון סטאת’ם מתמודד פנים אל פנים עם לא אחד, לא שניים, אלא שלושה כרישים פרהיסטוריים של העומק, פלוס יצור מחוש ענק בסרט ההמשך הזה, והוא באמת התקשה להתמודד איתם: Mana One, תחנת המחקר התת-ימית חוללה, הפכה למרכז כרייה תת-מימי. ירידה לעומק של 7600 מטר הופכת למשימה בלתי אפשרית עם מגלודונים ומחבלים על עקבותיהם. הנבלים האנושיים מאוד סכמטיים, אבל עם המגלודונים בנוף זה אפילו לא משנה יותר. יתרה מכך, הכותבים באמת התחילו ברצינות ליצור כמה מקרי מוות מרהיבים עבור הנבלים האנושיים האלה.
לאחר שהמג גרף 530 מיליון דולר בקופות העולמיות ב-2018, ספר המשך כבר היה על הספרים. בסרט המקורי, קבוצת מדענים נמצאת על צוללת המותקפת על ידי מגלודון – זן של כריש שנכחד. עכשיו אנחנו רואים שהוא לא היה היחיד.

בסרט החדש, סטטהאם משתף פעולה עם וו ג’ינג, המפורסם בסין, שהופיע בשובר קופות כמו “האדמה הנודדת”, “לוחם הזאב” וה”קרב באגם צ’אנג’ין”. השניים יוצאים למסע תת-מימי לקרקעית האוקיינוס ​​כדי לגלות יצורים תהומיים חדשים, וילחמו בשלישיית כרישים המופיעים בהפתעה על חוף תיירותי, שם הם עושים קורבנות רבים.סרט שתוכלו לצפות בו מהבריכה, מכסא הנוח, מהמגלשה, מהמכונית או מהריצת הכביש המשובשת. אתה לא צריך לצפות בכל הסיקוונסים כי אתה לא מפספסת שום דבר, פשוט תשחרר אותו והוא מתנגן ברקע, ממש כמו זמזום רך של מקדחה.
אם יש לך נטיות מזוכיסטיות לכו לסרטים של ג’ייסון סטאת’ם, אני לא אבל מטבעו של הכיבוש אני חייב לראות אותם. בדיוק כמו פרשני כדורגל שלא יכולים רק לנתח את גמר המונדיאל. סטאת’ם הוא כנר הוליוודי. הוא גם לא חושב שהוא שחקן. הוא אוהב את העבודה שלו, גם אם הוא לא יודע אותה.

המג הוא עיבוד קולנועי לספר בינוני מאת סופר לא ברור, אבל זה לא אומר שהסרט חייב להיות חלש באותה מידה. ל”מלתעות” הקלאסי יש בגדול את אותם מרכיבים, אבל בבימויו של סטיבן ספילברג ובכיכובם של רוי שיידר וריצ’רד דרייפוס. עם תקציב של כ-10 מיליון דולר, הם הצליחו להפיק שובר קופות קיצי, שזכה להצלחה גדולה גם בקרב המבקרים. השם מג גורם לך לחשוב על צוות מ”לה בלוק” ולא על סרט עם יצור מפחיד, אין בו את האימה של “מלתעות” או אפילו ההתייחסות העצמית של “שרקנאדו”. זה לא מצחיק, זה לא רציני, זה לא מפחיד. זה בזבוז זמן.
4 כוכבים ממני מתוך 5 אפשריים.

Exit mobile version